středa 19. srpna 2015

Nestíhám !! Chceš mě zabít ?

Takže Sabinko,
já si tak vegetím v Krušnejch na chatě u kamarádky, ležím na hezké matraci v útulném koutě a najednou mi pod rukou zavibruje mobil. Hlavou mi prolétne: ,,Jéé, Ted mi konečně napsal.“ ale ne, ona je to Sabinka.... a píše mi, že mám ve středu vydat nový článek na blogu. Tak hele, odjížděly jsme odtamtud v půl čtvrté a dorazila jsem domů asi před hodinou. Chceš mě zabít ?! Vůbec nestíhám. Ale.. že jsi to ty...... Znovu jsem si několikrát pročetla tvůj poslední příspěvek a ráda bych odpověděla a okomentovala pár tvých.... eh.. poznámek. Takže, tvé vzpomínky z dětství jsou velmi děsivé, možná proto jsi tak zakomplexovaná a chceš být psycholožkou :D. Dál, používáš smajlíky ikdyž jsme si jasně řekly, že je používat nebudeme !! Takže je budu psát i já :). Nechápu, že řešíš svatbu, teda.. chápu, že dívky v našem věku si vytvářejí představy o tom, jestli jejich svatební obřad proběhne v kostele či na nějaké “zahrádce“, jaká píseň bude hrát při jejich prvním novomanželském tanci, jaké květiny budou držet v rukou družičky, ale brouzdat tak dlouho po internetu, než nenajdeš své vysněné šaty ? :D okay..... víš, že se ani v patnácti vdát nemůžeš ? Navíc stále hledáš toho “levého“, no ne ? A takovéhle ošacení bych na sebe třeba já asi nenavlékla. Vypadají zajímavě, tudíž k tobě (podle mě) patří, ale můj styl rozhodně ne :D. Hold jsme každá jiná..... a báj d vej.. já v textu slovo “jakoby“ nepoužívám, pouze ve verbální komunikaci, když někomu něco popisuji :D. Ale ty máš s tím tvým “že“ asi opravdu problém, že ? Jinak, když už si mě donutila, jsem ti chtěla popsat, co se mi přihodilo dnes v autobuse, když jsme s Erikou jely do zpátky do Plzně. Pustily jsme si film na tabletu a ani né ve čtvrtině toho filmu se mi najednou začalo dělat hrozně špatně. Víš, že mám problém s tím nízkým tlakem, ne ? Tak jak se mi občas při těláku zatmí a musím si hačnout, tak přesně tohle se mi stalo. Většinou to trvá tak 5 vteřin, ale teď to nějak nechtělo přestat. Ale bylo to horší, nic jsem neslyšela. Přisla jsem si opravdu jako na pokraji omdlení, Erika na mě mluvila a já slyšela jen nesrozumitelné mumlání, jakobych spala a nechtěla se probudit. Ani jedna z nás u sebe neměla pití a když se mi asi po minutě udělalo líp (no, líp.. začala jsem vidět a trochu i slyšet :D), jen jsem přemýšlela, jestli je mi i špatně od žaludku, nebo mám jen (mo)mentálně blbej pocit. Film Erika vypnula a zbytek cesty jsme obě jen unaveně zíraly z okna a pozorovaly spolujezdící, kteří zrovna spali a měli velmi “pěkné“ grimasy. No nic, přijela jsem tedy domů a v mém pokojíčku byla hromada věcí. Před skříní mi navíc ležel cestovní kufr, až jsem se na chvíli zamyslela, zda se mě naši konečně nerozhodli vystěhovat :D. Ale ne, brácha dobaloval věci do Egypta. Letí tam s přítelkyní (Paříž jim letos nestačila :D) dneska večer. Za chvíli už bych se s ním měla jít rozloučit. Budou v tomtéž městě, jako jsme přebývali my, ale v jiném hotelu. Což je škoda, protože Taha (číšník odtamtud) mi psal na fejsbůku, že mi chtěl předat dárek, ale nestihl to :D. Ale v čem je jejich hotel lepší.. Wifina zdarma (žádná na pokoji s Jirkou.....) a tobogány přímo do bazénu. Protože bráška prý nevydrží chvíli ležet. Taky jsme měli letět do tohohle resortu, bylo by to VŠECHNO mnohem lepší..... nějak se mi pořád vybavuje Jirka. Docela na nic. Proto nerada chodim na koupáky, jakmile vidím kluka v oranžových bermudách, vzpomenu si..... Ale dost o něm, už na to nemám náladu !! Skoro celé léto jsem nehrála na klavír, učitelka asi nebude mít radost :D. A to mám šest nových skladeb !! No aaa...... co bych ještě napsala ?? Opravdu nic nestíhám a pořád mi je strašně špatně :(. Promiň, že ti tolik nepíšu, nemám vůbec čas ikdyž netuším proč :D. Zítra k nám nejspíš pojede Marky (nejvyšší z nejvyšších dívek ze třídy :D), tak uvidím, jestli mi bude vyprávět, co se jí přihodilo v Chorvatsku. Tak tady to asi zakončím, promiň, že je to dnes tak krátké, ale za ty čtyři dny co jsem sem nepsala, se mi opravdu nic nestalo :D.

PS.: líbí se mi, že budeme každá psát články obtýden ve středu, ale nemusela jsem začínat já :D
PPS.: 3 týdny byly neskutečný horka a když 3 dny prší, všichni si najednou stěžují.....
PPPS.: jdu si lehnout, jinak se poblinkám :D
PPPPS.: na kafe můžeme kdykoli, mimo zítřka a dvou dnů, kdy budu s Tedem :D (ještě nevím, které dny to budou..)

Žádné komentáře:

Okomentovat