neděle 16. srpna 2015

Svatební manévry a nesnášenlivost....!!

Ahojí Jůlí,
tak já teda začnu... Ano, ten dědek měl chlupy i v uších a divím se, že si ve svém věku ještě barví hlavu na takovou tu ,,kávově´´ hnědou, ale já přeci nebudu nikoho pomlouvat.. Mariánky, ano, tam jsem taky byla asi v pěti letech. Pamatuju si, že jsme byli v jedný moc fajn restauraci a já si tam hrála s jedním chlapečkem, kterej na mě byl moc ošklivej. A když už jsme u toho, jednou jsem dokonce byla v Mekáči s babi a s tátou a to si ani nedovedeš představit, co se mi tam stalo. Tak já si chtěla dopřát trochu toho dětského smíchu a užít si v dětském koutku radovánek. Dloooouhým tunelem jsem se protáhla, pak skočila do balonků a po maličkých schodech vylezla do auta. Bylo opravdu velmi luxusní (z plastu) a mělo i volant. Sedla jsem si za něj a koukala jsem přes ten úžasný volant ven na nějaký parkoviště (samozřejmě, že mi nevadilo, že to ,,plastový´´ auto nejede). A najednou jsem cítila za zády vetřelce. Mé dětské myšlení si ihned myslelo, že mi musel někdo vypáčit kufr (to auto kufr nemělo) a vlezl mi do auťáku... Tsss, chápeš? Taková drzost. Ale to by se ještě dalo pochopit, ten dětskej koutek byl veřejnej,... Ale ta holka co tam vlezla byla divná, ani nevím, jestli jsme si spolu povídaly, myslím si, že šla rovnou na věc. No světe div se, ta příšerná holka ke mně přišla a napadla mě ze zadu. Začala mě tahat za mé copánky a nakonec z nich po tvrdém boji zbylo jen chomáč vlasů v ,,mém" autíčku a jakmile držela ta harpie dvě gumičky v ruce asi si myslela, že vyhrála.... Ale víš co jsem udělala já?? Vzala jsem jí rychle ty gumičky a s brekem utekla.. A to bylo zase moje vítězství, možná že to byl ten první impuls pro to, že chci chodit na sebeobranu... Kdybych já tenkrát věděla co je pepřák a vlastnila ho, asi bych jí ho chlemstla do ksichtu. Jedinou věc jsem na tom napadení nepochopila. Co ji k tomu vedlo?? Taková agrese, nepopřená a výrazně eliminovaná do vzduchu. Ta by si zasloužila psychologa a fakt pořádnýho (vím, vím, už zase melu o psycholozích a možná že bych začala i o anamnéze, ale neboj, už končim). Takže tahle hypotéza mě teda neopustila, nicméně jsem to přežila a mé vlasy nakonec taky. Takže Mariánky, ty sis užila (osobní zpověď byla i detailnější) :DDD ale to, že Ted právě tráví dny na táboře je přeci taky velká kapitola, možná i proto, že tam je se svým velkým kamarádem, ještě tam ani nebyli a ty už jsi věděla, že chtějí ,,upravit´´ letadlo a konkrétně sedačky, ale myslím si, že jestli letěli s Travel Servisem nebo Smart Wingsem, došla jim chuť ještě před nástupem do letadla, protože český aerolinky jsou světoznámí tím, že neustále a pořád oznamují že: ,,Dámy a pánové let QS1102 od společnosti Travel Servis bude dvě hodiny opožděn´´ pak to ještě zopakují třikrát takovýto: ,,Ladies and Gentleman´´...blablabla... Sorry za mou angličtinu, jsem na tom fakt bídně, doufám, že budem mít dost peněz na ten můj jazykový pobyt v Anglii (a že i Vaši se uskromní a budeš moct jet taky).. No a tím opožděním je přeci napadne únava a stres (aspoň teda mě vždycky jo).. Já se teda zařekla, že autobusem už nikdy přes noc nepojedu, ale se školou se holt do Londýna nelítá, že?? Jo a to s tím tvým ,,jakoby´´, to asi neřeš, já stále a pořád říkám ,,že´´, žejo?? A teď k té tvé váze!! Julinko, TY NEJSI ANI TLUSTÁ A ANI NE ANOREKTIČKA!! Jsi prostě akorát a to že jsi zhubla ti pomohlo,.. Ano, mluvila jsi o nejmenované a ta patrně s anorexií problém má a nebo brzo mít bude. Takže (pozdravuj maminku) :D, ale vážně! Už víc nehubni ani nepřibírej...

To já byla včera na oslavě babiččiných narozenin. Bylo tam lidí víc a jako vždycky se slavilo na dvakrát, protože naše rodiny se prostě nevyhledávají (není to tak jak si myslíš, je to složitější)... Každopádně jsem viděla milí lidi, sestřenky a panovala dobrá atmoška... Ony vyprávěly o svatbě, na které zrovna byly a já samozřejmě taková akční už jsem pak doma vybírala svatební šaty, protože nechci ty, který nosí všichni, žejo... No řekni, tobě by se nelíbily třeba tyhle...?


Populární značka Berta Bridals, jsem se do nich zamilovala, ale dobře, už mlčím... Chybí mi chalan a taky nemám na vdávání teďko čas... To že mi půjdeš za svědka už jsme řešily, žejo? Ale teda nechápu, jak mi může maminka tvrdit, že je lepší mít svatební noc doma a pak jet na svatební cestu... Ale do háje, já přeci nechci čekat až na nějakou svatební cestu a ten luxus chci zažít už dřív ne?? Ale maminka má vždy odlišný názor (Vodnář) :D Najdi si to... Jo, to je totiž další moje činnost, která probíhá v době prázdnin. Já se totiž učím, učím se atrologii a hvězdná znamení, teď už vím, že milostný vztah bude pro mě Býka nejlepší navázat s Kozorohem, Rybou, Pannou... a já vím, tebe to nebaví, ale já už fakt končím... Takže doufám, že stíháš číst a ještě obývat Krušné hory, ale i kdyby ne, někdy si to přečteš... 

PS: Ano ten duch na tom obrázku opravdu byl, jsem svědek (a mimochodem, taky miluju paranormální jevy)
PPS: Takže ještě radši jednou, NEJSI VYCHRTLÁ!! 
PPPS: Ten tvůj orientační smysl mě fakt někdy děsí... Ale hlavně že trefíš do CT, že?
PPPPS: Já jsem naprosto příšerná, už zase utrácím za hadry, ale PŠŠT!!
PPPPPS: Tak si to užívej na horách, až tu zase budeš dáme kafé, a tentokrát klidně v centrumu, i když UŽ KONEČNĚ OPADLY TY VEDRA a cestování MHD není tak strašný...
PPPPPPS: A označila jsem ti svá ŽE, tak mi ukaž, kde ty máš JAKOBY??
PPPPPPPS: Nezapoměň si přečíst PPS:

Žádné komentáře:

Okomentovat