středa 30. srpna 2017

Poslední prázdninový trip ?

Hola hola ! 
Ne.. nebudu psát "škola volá". Protože nechci. Nechci září. Nechci školu, nechci si kupovat učebnice, jsem líná ráno vstát a všechno dělat tak rychle, abych to za 45 minut stihla a.... NE. 

Jak jistě víš, Sabinko, prázdniny jsem měla poměrně nabité. První týden jsem vyrazila do Řecka, kde jsem poznala krásu nejedné vyhlášené pláže, vypadající jako z pohádky, ochutnala jsem chobotnicové kroužky z opravdových chobotnic a zjistila jsem, že jenom v Plaze ti naservírují krevety, které nemají očička a nožičky, které se ti na talíři ještě skoro hýbou, takže.. to nebyla dobrá volba zkoušet to ochutnat na Zakinthosu "přírodní".


Poté jsem se vydala do Egypta s mými rodiči. Viděla jsem spoooustu mořských ježků a objevila společnou řeč s jednou Ruskou, která mi asi chválila tílko, ale jelikož šla hrozně rychle po schodech nahoru a já proti ní dolů.. nestihla jsem říct ani ,,Спосиба".


Druhý týdem v srpnu se nemohlo konat nic jiného, než (ano) Hracholusky. Týden strávený v chatkách a jelikož tak úplně nevyšlo počasí, místo plavbě na šlapadle jsme byli například na Bubnu, kam jsme cestu hledali příliš dlouho a koupenou pizzu jsme snědli cestou, namísto toho, abychom si ji vychutnali společně v kempu.. také jsme prozkoumali polorozpadlý dům, který byl dříve prý zámečkem, ale stačilo by pár milionů a vyklidit ty kostry slepic ze sklepa.. a hned bych se tam nastěhovala ! 


Myslela jsem, že zakončením toho deštivého týdne u přehrady má letní pouť skončí, ale to by to nebyl Mates, kdyby něco nevymyslel.... ano, tenhle článek si předepisuji v pondělí, jelikož v úterý brzy ráno vyrazíme na vlakové nádraží a projedeme se hezky někam dopryč, odkud půjdeme někam pěšky, skončíme nejspíš na nějaké jejich chatě, ale ne, nebudeme spát vevnitř v teple, budeme stanovat u té chaty, aby to přece vypadalo jako opravdové stanování. Když tohle čteš, je pravděpodobně středa a my se snažíme najít cestu do Kdyně, abychom mohli odjet zpět domů a stihli večerní promítání u Jiřího.

PS.: nechť nezmokneme a nezmrzneme
PPS.: užívejte si poslední dny :(
PPPS.: měla bych přestat nakupovat oblečení

Žádné komentáře:

Okomentovat