středa 2. srpna 2017

13yo starter pack

Sabinko, Sabinko, Sabinko ! 
Dnes jsem se rozhodla pro opravdu neobvyklé téma, jelikož zde chci hovořit o dívkách, které jsou o 3 - 4 roky mladší než já a ty a chápu, že dospělý člověk si řekne něco jako : ,,Ježiši, to neni takovej rozdíl.. tak proč šestnáctka pohoršuje třináctky ?" ale věř mi, že alespoň v mém případě to rozdíl je. Nehorázně mě otravují podobné slečny a proto vám tohle chci dnes osvětlit. (berte to prosím s nadhledem, není na nikoho mířeno)

DEFINICE VZHLEDU :
- náš objekt se vyznačuje dlouhými vyžehlenými vlasy, často obarvenými
- na obličeji má jen tolik mejkapu, aby to vypadalo "velice přirozeně", tudíž odstín pleti se změní asi o 3 stupně (když si nejste jisti, porovnejte s krkem), tvář vypadá jako maska, oční linku si protáhne až někam do.. půlky spánku, má velice zvýrazněné obočí, nafouklé rty a přemalované řasy
- když děvče prozkoumáte pečlivěji, na jejím těle můžete najít tetování, které jí vytvořil pravděpodobně kamarád ve sklepě (např.: nějaký hluboký citát na zápěstí, jako "4ever young", "cool kids never die" nebo třeba "queen", což je tetování spjaté s jejím bývalým přítelem, ke kterému se dostaneme v dalších bodech)
- rovněž můžete objevit piercing v pupíku/nose/jazyku
- kolem krku má obojek, tzv.: "choker", kterým se každý den dobrovolně škrtí
- pokud přihlédnete k rukám, můžete také spatřit velmi dlouhé (nejčastěji umělé) nehty různých tvarů..
- pokud se podíváte z dálky, všimnete si oblečení.. velmi malých kusů oblečení, až se sami sebe ptáte, kde takovou malou látku prodávají
- jsou to různé crop topy, tílka s neobyčejně velkým výstřihem až skoro k pupíku a pod touto vrstvou si můžeme povšimnout push up podprsenky velikosti C, ačkoli objektu ještě prsa ani nenarostla
- k tomu jsou nejlepší kraťasy, ze kterých jim leze půlka zadečku nebo prosvítající legíny
- boty jsou nejčastěji bílé, značkové nebo naopak barevné značky AirMax
- většinou je potkáte v pozdních nočních hodinách na dětském hřišti, se svými podobně vypadajícími kamrádkami, v ruce drží cigaretu nebo Frisco, které jim za úplatek koupil divnej chlápek před večerkou a pravděpodobně se baví o svých problémech a o zmařených životech
- jo a jsou hubené, protože nežerou a následně o sobě všude píší : ,,Sem tlustý vižraný prase !", aby si mohly navyšovat svoje ego na tom, jak jim tam jejich podobné kamarádky odepisují : ,,Ale nejsi, seš nádherná, lass ! :* "


DEFINICE MYŠLENÍ :
Ehm..


OBLÍBENÉ CITÁTY :
,,Znáš mou tvář, ne můj přýběh."
,,Já nejsem pryncezna, já jsem královna !"
,,Život mně toho za ty roky hodně naučyl."
,,Bojovat za něco je lepšý, než žít pro nic."
,,Piju abych zapomněla."
,,Kouřím abych nebila tlustá !"
- a mnohé další, často také od mrtvých zpěváků, o kterých nic neví a daný jazyk s největší pravděpodobností ani neovládají


PŘÍTEL :
Tady je slíbený odstaveček.. přítelem takovýchto dívek je většinou chlapec, který žije v mylné představě, že je dívce alespoň 15 let, jemu samému je minimálně 17, učí se zahradníkem, poznal ji na párty v nějakém nočním klubu a po dvou týdnech až dvou měsících se stejně rozejdou, protože ho slečna buď podvede, nebo ji uvidí bez mejkapu.


STATUSY NA FEJSBUKU (není inspirováno určitou osobou) :
,,Tak potřetí v Dobřanech, doufam že to bude teď už napohodu."
,,Poznala jsem lásku svího života, je tak dokonalej miláček múj, chodíme spolu už 3 dny, tak slavýme první víročí a já ho tak moc miluju muck muck :* je jen múj a nikomu nedám ! <3"
,,Právě mně opustil múj kluk, je to hroznej zm*d, nesnášym ho !! Už nikdy nebudu milovat, nejhorších 12 dní mýho života !"
,,Poznala jsem úžasnýho kluka, konečně nejsem sama, teď už budu jenom šťastná a bude to dokonalej žyvot s ním !"


MLUVA :
Moc bych ji tu nerozebírala, ale není úplně slušná, dokonce i ke svým rodičům je vulgární, pokud potřebuje nový AjFoun, protože ten, který má nyní, už prostě není dost in a topovej.. nebo také pokud chce nový korálek od Pandory. Rovněž gramatika je naprosto beznadějná, to jste ale nejspíš pochopili už z předchozích bodů (doufám).


Tak to by bylo takové shrnutí a ráda bych podotkla, že všechny slečny takové být NEMUSÍ a NEJSOU ! Tudíž prosím tento článek neberte jako urážky na svou osobu, ale co si budeme povídat.. každý z nás má v okolí alespoň jedno takovéto děvče, kterému patří některá z vlastností uvedených výše. Nebo si jednodušše zapněte Instagram, tam se asi vyskytují nejvíce :D.

PS.: opravdu to není na nikoho přesně mířené
PPS.: věřte mi
PPPS.: ....prosím

Žádné komentáře:

Okomentovat