středa 26. července 2017

Strašná věc

Zdravím tě, dívko s plavými vlasy.
Asi se ti musím svěřit, jaká strašná věc mě potkala. Jednou to prostě přijít muselo, věděla jsem, že to přijde, ale ne že tak brzo. Obávala jsem se toho, po nocích jsem nespala, ve dne jsem se strachovala z noci. Když jsem zrovna nic takového neočekávala, když jsem věřila, že se to nestane, přišlo to. Jako blesk z čistého nebe, ano, spustila se mi aktualizace na Windows 10. To si piš, že to se mnou zacloumalo, celou mě to rozhodilo. Bylo to opravdu děsivé něčemu takovému přihlížet. Ale už se stalo, prostě se nedá nic dělat a musím se s tím nějak srovnat. Chce to čas a nohy v teple. Nabíjí mě jen fakt, že v tom nejsem sama, mám tady člověka, který to má stejně a který stojí při mně ♥ 
Aby sis o mně nemyslela, že jsem až tak pošaháná, tak to byl samozřejmě trochu joke a zveličení obyčejné aktualizace na Windows 10. 

Normálně už si připravuju věci na Hrachy, balím, no jo, jídlo sháním, oblečení už alespoň hledám, abych ho tak za týden mohla dokopat do pračky a ... prostě paráda.

Tak čauko bello

PS: Nenapíšu už ani řádku, tobě na to za oplatku, upletu nový vlas a dávku drog si dáš, aby to nikdo neviděl.
PPS: Pokus o báseň, hezká viď??
PPPS: A tu oplatku mi fakt dáš
PPPPS: Možná bysme to už mohly vydat jako knížku. Máme přes sto příspěvků.. 

Žádné komentáře:

Okomentovat