středa 19. července 2017

Zachraňte Alexe !

Akbar, Bino !
Jsem právě v Egyptě, užívám si průzračné vody, našla jsem dokonce i Nema, ale jedna věc mi tu strašně vadí. Vlastně dvě věci.

1) Je tu fakt hrozný vedro, skoro se to nedá vydržet a ta voda je taky teplá, ani nemluvě o vodě ze sprchy.

2) Týrají tu velblouda.. Sabinko, ty víš, jaký jsem milovník všeho živého a tady každý den vidím jednoho a toho samého velblouda, říkejme mu třeba Alex. Tak tenhle hrbatý kamarád je ověšen barevnými bambulkami, na hlavě má nasazený klobouček a hamby a NE ! Není to proto, aby mu nesvítilo do očí, protože ten klobouček je malý a jeho oči příliš daleko. Vypadá jako cirkusová atrakce. Vozí se na něm malý děti za peníze, ale on sám z toho nemá chudák ani egyptský dolar. Každý den chodí stejnou trasu, a pak jen leží na tom stejném místě, kouká se po turistech a je tak smutný :( . Ale já ho osvobodím ! Jednou v noci najdu jeho stáj a dostanu ho ven. Udělám mu pas, sundám mu ten klobouček (i ty šátky, které si na něj odkládají jeho majitelé) a hezky se mnou poletí do Česka. Ale jídlo v letadle mu ochutnat nedám, protože.. to prostě nechceš.

Zde přikládám Alexovu fotografii :


PS.: je tu tak slabá wifi (a jen v recepci), že kdybych ti neodepisovala, není to tentokrát mou vinou
PPS.: jsem tu žádaná blondýna
PPPS.: but.. i have a husband in Czechia
PPPPS.: ano, tato věta zabírá

2 komentáře: