středa 5. července 2017

Greece

Aloha !
Ne, tohle není řecky.. protože v době, kdy si tohle čteš, se už já sice čtvrtý den válím na pláži a mé bledé nožky ležící na březích Zakhyntosu omývá slaná voda, ale já tento článek bohužel píšu v den vysvědčení, jelikož přesně nevím, jak to bude na hotelu s wifinou a o času vůbec nemluvě. Takže jsem podvodník a předepisuji si to.
Víš, podle mě by vyznamenání nemělo být jakože do poloviny dvojek z celkového počtu známek.. ale tak když mám samé jedničky, dvojku z dějáku a fyziky a jenom tu ošklivou OŠKLIVOU trojku z matematiky, ze které nematuruji, nechci ji, nemám ji ráda a nevím, k čemu mi jednou budou kvadratický rovnice o třech neznámých, když to, co počítám jsou většinou moje peníze nebo hranolky na talíři. Tím pádem by to vyznamenání být mohlo, nemyslíš ?
No nic, musím se všem pochlubit s fotkami (sice teď, v pátek 30.6. ve 22.38 ještě neexistují, ale věřím, že jich málo nebude), takže tady přikládám malou ochutnávku :




PS.: poslala bych ti pohled, ale je to moc daleko
PPS.: chápeš, jak rychle ten prvák utekl ?
PPPS.: odinstalovala jsem si z mobilu Bakaláře a stáhla jsem si Dobyvatele ♡

Žádné komentáře:

Okomentovat