úterý 27. června 2017

Barbarský život bez nadějí

Nazdárek,
hele nazývat školu ,,škůlkou" je barbarství, ale ne větší než se smát postiženejm. Ano, teď jsem na praxích a jsem s tvojí sestřenicí v zařízení, kde od rána do dvou makáme jak šrouby, abysme něly dobrý hodnocení. Takže vymýšlíme pro ty naše zlata program, který nakonec ani nepochopí, pak se smějou a ve výsledku zjistíme, že se ani nesmějou nám, jak jsme hloupý, ale že se každý směje něčemu úplně jinýmu a najednou si pak připadáme, že mezi ně dokonale zapadneme. Jak zátky k pivu. Ale jelikož nám po pěti hodinách opravdu hrabe, snažím se co nejdříve odreagovat, tedy alespoň já, nevím, jak to má Anežka. No jo, ale potom přijde ráno, nový den a co pak? Máme se tam vrátit, jenže nakonec si i na takový systém zvykneš, a ikdyž odpočítáváš dny do prázdnin, přežíváš jak můžeš. Mám takovou teorii, myslím si, že když dojdou na nebi hvězdy a zrovna někdo rodí, a ta hvězda nepřijde na pomoc právě tomu dítku, co se klube, přidusí se a vyjde ven poškozené. Dopadne přesně tak, jako nejmenovaný Martin, který vnímá svět, řekla bych, nejlépe z nás a potom jen vidíš, jak na něho všichni kašlou, jak si ho neváží, nemají ho rádi a jak si uvědomuje, když mu máma řekne, že ho má dost a že ho odpoledne zavře do pokojíčku a sama si oůjde na kosmetiku. To mi sakra hlava nebere, dyť ten kluk by byl života schopnej, možná víc než kdokoliv jinej, ale ty okolnosti mu změnily nejen úhel pohledu, nýbrž celý život. Kdyby ta hvězda na nebi tehdy sletěla dolů a vryla by mu do tváře trochu té lásky, porozumění a chytrosti, nebyl by z něho krypl na vozejku. Úplně teď Martina vidím, jak by se zasmál a určitě by se necítil tak špatně, jako když mu někdo pořád něco vyčítá. Chtěla jsem tím jen říct, že život je drahej tak si ho kurva neserte a taky neskákejte do bazénů opilý, možná do nich radši neskákejte vůbec. A važte si toho, že vás má někdo rád, protože někomu se ani tohle nepoštěstí..

PS: Mohla bych říct, že životní lekcí je život sám, ale je to moc hluboké, abych to vysvětlila.. Mám hodně teorií, ovšem moc lidí je nechápe...
PPS: Užíj dovolenou a neskákej do vody prosím. Děkuju.

Žádné komentáře:

Okomentovat