středa 7. června 2017

Život

Pomalu ale jistě se blíží konec školního roku a já už si skoro balím plavky a žabky do Řecka s mým (pozor) téměř-ročním přítelem, ano, se Zikym. Pod touto přezdívkou ho znáš ty i mnozí jiní, ale já mu už neřeknu jinak, než Mates/Matýsek/tyidiotepodejmituvodu a mnohé další.
Nemůžu se dočkat posledního červnového týdne, protože víkend před ním (počkat, asi to jsou dva víkendy před ním.. ale to nevadí, matika není má silná stránka) se chystáme na slučák ze základky (taky bys jednou mohla dorazit, Bino) a v podstatě celý bude tvořen výlety a mimoškolními akcemi. Přijde mi prostě hrozně fajn si jít se svou třídou někam sednout do parku, jíst tousty a povídat si o smyslu života, o orientaci páru sedícího opodál na lavičce nebo třeba o tom, kdo neplatí money na náš maturák. Vtip. Jen by bylo fajn, kdybychom se neškatulkovali na skupinky a povídali si všichni společně. Ale víš co, každý má své chyby, někdo někomu nemusí úplně sednout a myslím, že takhle jsme to měli i na základce, ale.. co na to na jeden den zapomenout..... zapomenout na to, že jsem humanista a přestat plácat nesmysly o dějinách umění, zaměřit se na tělocvikářskou debatu o kotoulech, zavřít oči a zkusit se do toho vžít....



Ale proč tohle vlastně píšu ? Inu.. každý z nás by měl mít v životě nějaké priority a určité cíle. Protože (ať chceš nebo ne) za několik desítek let, nebo to může být klidně zítra, když ten řidič autobusu bude opilej, magor nebo třeba opilej magor.. budeš ležet na smrtelné posteli, okolo tebe budou stát tvoje děti se svými dětmi a možná ještě s jejich dětmi a ty jim budeš vykládat, co všechno jsi nestihla, k čemu ses neodvážila a kde jsi nebyla.... a takhle já skončit nechci, víš ? Já chci cestovat, ale ještě neumím tak dobře anglicky.. chci si vydělávat hodně peněz, abych jednou měla krásnej barák nebo velkej byt, ale nejsem si jista, zda mi k tomu profese kantora postačí.... svět se vyvíjí a já s ním. Miluju KáEfCéčko, proč bych se měla omezovat v jeho jezení ? Vidím jen jeden důvod a to ne ten, že si musím vybudovat "postavu na léto", ale spíš ten, že nemám peníze.



Je to smutné, ale je to tak. Na většině brigád požadují buď plnoletost, úvazek na celé léto, předložení životopisu se zkušenostmi nebo třeba umět zacházet s dětma, no.. takže já myju okna. Ale baví mě to, víš ? O škrabku při odstraňování vosku z proskleného schodiště (neptej se) jsem se řízla jenom jednou a to je úspěch !! 
Takže já jsem momentálně naprosto spokojená a nějaká matika či co mě nedokáže rozhodit. Snad. Z toho testu bych si zasloužila lepší známku. Aaarghg. Klid, Juliii. Buď v chillu.

PS.: mám opravdovou chuť na smažené kuře
PPS.: nevíš, kde seženu kokosový olej ?
PPPS.: milujte se a množte se ♡

Žádné komentáře:

Okomentovat