úterý 15. srpna 2017

Brýle na parapetu


Tak dlouho jsem dumala, o čem napíšu středeční článek, až najednou.. včerejšího vlahého večera jsem dorazila domů, šla otevřít okenice a co jsem nespatřila ? Čekala bys nějakého holuba, nebo třeba malého chlapce s čivavou, který křičí : ,,Jeee ! Ahoj Julčo !" (ano, ten opravdu existuje), ale ne, na tom parapetu prostě ležely dioptrické brýle modré barvy, kterým chyběla jedna pacička. Vrhněme se nyní na všechny možné varianty, jak se tam mohly octnout : 


1) BYL TO NĚJAKÝ MUŽ
Přijdou mi ryze pánské, tudíž je tam mohl odložit nějaký muž.. mohl je tam jen odhodit, protože když lezl do svého vozu, praštil se do hlavy a brýlím upadla již zmíněná pacička.... nebo to byl snad někdo, koho znám ? Já už měla na okně spoustu věcí.. vzkazy přidělané lepidlem, žvýkací tabák, vajgly a další, ale brýle, to je novinka ! Mám to brát jako nějaké znamení či jako nějakou hru ? Byly z pohledu do mého pokoje položeny v levém rohu, byl to levák ?

2) BYL TO OMYL Někomu tam ty brýle upadly za neznámých důvodů a jiný člověk je spatřil a pomyslel si : ,,Té slečně z tohoto okna asi upadly brýle na zem a rozbily se, když ráno otevírala okno ! Dám je zpět na ten parapet." a tak i udělal a odešel..



Dobře, byly to jen 2 varianty, ale já se stejně asi nedozvím, jak k tomu došlo.. kdybyste tyto brýle někdo poznal, ihned mě kontaktujte na číslo 888, e-mail hledambryle@seznam.cz nebo na můj Fejsbuk pod názvem Hledačka Brýlí.

Přeji vám krásný slunný den, Vaše Julietta.

PS.: já chci ukulele.
PPS.: neutrácejte za brýle, přijďte ke mně domů !
PPPS.: neřeknu vám, kde bydlím.

Žádné komentáře:

Okomentovat