středa 3. května 2017

Pitvořit se s životem

Nazdárek,
tak ti Jůli teda povím, že žiju fakt úděsně aktivní život. Někdy je to zmáhavé, ale poslední dobou velmi mile. Stalo se teď tolik věcí a i když to tu poměrně dost zaplním, obsáhnu tak polovinu. Tak prý jdu do tanečních. Věřila bys tomu? Já, která se zapřísáhla, že nic takového se mě v životě týkat nebude.. Ale nakonec to všechno bude ještě trochu jinak..  Dobře, půjdu dál po stopách mého původně nezajímavého života. Víš, že mi ten nezajímavý život vlastně vůbec nechybí? Takže, byla jsem na Finále2017, ejkejej, to je takové to 30.výročí filmů. Plzeň byla plná filmů, herců a postav, které mám ráda a které jsem mohla osobně poznat. Byly jsme například s dívkami z mé třídy v DEPU, na oceňovaném filmu o autistech a hádej, kdo seděl vedle nás. Nevíš? Tereza Voříšková. A kdo je Tereza Voříšková? Takhle nějak ses mi ptala, když jsem se snažila ti o tom vyprávět, že jo?? No, ale to není všechno. Další den, protože nejsme s Anežkou žádní kulturní barbaři a akce vyhledáváme, jsme zavítaly na autorské čtení Sedmilhářek, které proběhlo v Měšťanské besedě. Před tím jsme potkaly Marka Taclíka s růží, na což Anežka podotkla, že asi něco jde žehlit a prádlo to nebude. Poseděly jsme pak na čtení a později jsme si s Marikou a Berenikou krátce pohovořily. Bylo tam tolik vyskytnutých známých tváří, které vídáš v televizi, že jsi nevěděla, jestli nemáš halucinace. Mám teď prostě nakoplý život a nikdo mi nevadí. A další bod bylo tetování. Celkem random akce, ráno na moje narozeniny jsem Anežce jen tak ukázala jeden obrázek a odpoledne už jsme byla u ní doma s jehlou v noze. Později se ukázalo, že věci mají v životě opravdový smysl, skrytý a na první pohled nenápadný. Dostala jsem tiramisový dort (děkuji Aličko) a dárečky (děkuji moc Aličko a Anežko a Jůlinko). Přitom prý svítím jak sluníčko, což je z jednoho důvodu pravda ❤, ale z těch dalších už tak nesvítím..

PS: Ten dort nejdřív zmoknul, pak mi Anežka snědla jednu svíčku, takže to vypadalo, že je mi 16 a nakonec mi Anežky Dorka dort olízala a ještě o víkendu si na něm mamka doma pochutnávala...
PPS: Stala se mi taková jedna věc, o které ti časem povím..
PPPS: Stejně vím, že už to víš

Žádné komentáře:

Okomentovat