pondělí 8. května 2017

O ničem.

Já jsem nikdy nesledovala přihlouplé televizní soutěže, které byly nahrané a nedávaly mi smysl.. jednou z takovýhle soutěží je Robinsonův ostrov, který mě nikdy nebral ani v jeho americké předloze ,,Kdo přežije". Přesto jsem se před několika málo týdny zažrala do jeho sledování, tudíž jsem znala a znám vlastně jen posledních asi osm lidí, kteří tam zbyli. Když jsem všude prohlašovala, že fandím Nice, protože je prostě hustá, schytala jsem bídu. Ale za jedním svým názorem si stojím, a to za tím, že když chcete takovou "hru" vyhrát, musíte být svině, musíte intrikovat a dělat si tam kamarádíčky, které pak třeba jednou i podrazíte. Proč to asi vyhrál Marek, co ? Snad alespoň potom zatáhl za kluky pivko, když si vyrazili a on měl v kapse 2,5 mega, no :D. Jo a ještě si stojím za tím, že Petra je úplně hloupá dívka. Dovolte mi pár jejích hlášek :

,,No když jsme sem dorazili, tak to vypadalo úplně jako SouthPark....," *6 vteřin odmlka* ,,teda jako Jurskej park."
,,No já se těším, až se jednou taky naučím vařit."
,,Oni jsou tu na mě zlí."
Před soutěží : ,,Dneska jsem rozhodnutá do toho dát všechno a porazit je." *o 3 minuty později vypadla ze soutěže jako první*
,,No já jsem zažívala peklo, protože když jsem chtěla spát na břiše, tak jsem si musela rukama vyhrabat do písku díry na prsa.. takže pokud chcete plastiku, tak až po Robinsonově ostrově, hihi."

Wow, wow.. WOW. A to jsem raději ani nezmínila její polonahý zápas v bahně. Ale víš, co dost silně nechápu ? Jaktože měly holky oholený nohy a neměly chlupatý podpaží.. ? Nebo jsem si jen opravdu nevšimla ? No já nevím.... bylo to moc hezké to sledovat, jak se parta lidí sejde na Filipínách, 44 dní mají hlad a pak jeden vyhraje dva a půl milionu korun ♡.

PS.: musím se učit na LITERATURU
PPS.: SAKRA TEST ZE 14TI TEMAT
PPPS.: sejdeme se v pekle, Bino :*

Žádné komentáře:

Okomentovat