středa 17. května 2017

PEKLO

Domnívám se, že se v pekle opravdu sejdeme. Budu se tam smažit, na zápěstích kovový kruhy z ocele a na hlavě nic, ostatně jako doteď, jak by řekla jedna moje paní učitelka. Víš ty nejsi zrovna v takový kaši jako já. Ty teď pravděpodobně nevymýšlíš strategie typu: Když vychytám datumy na ty dvě písemky z matiky a nepůjdu na ně, mám tam dostatek známek, ikdyž jsem teda nepsala poslední čtvrtletku, aby mi mohla dát tu mojí krásnou čyřku, která mi teď vychází. Víš, já jsem prostě hrozná a matiku chápu ve chvíli, když počítám jabka a nebo mi blbě vrátí v obchodě. A neni právě kvůli tomu celá matika stvořená? A kdo je chytrej a chce jí počítat do hloubky, tak ať to dělá, nikomu v tom nebráním, ale proč to musím dělat sakra i já? No a teď k méně bolestivému tématu. Blíží se konec roku, ja vím, že řekneš, ještě ne, ale JO! Ty v tom asi nežiješ, ale my například nesměli včera a ještě dneska prakticky vycházet ze třídy, protože naši čtvrťáci maturujou a co bysme to byli za svině, aby kvůli nám neudělali ústní zkoušku žejo.. Však nás to taky čeká, už za tři roky.

PS: Je ale krásný být zamilovaná ❤
PPS: Taky se můžeme sejít v pekle jakoby na našem maturáku, je to trochu Ironie..

Žádné komentáře:

Okomentovat