úterý 25. října 2016

Básnická chvilka

дорогая Сабино..  
Ano, správně Bino.... to druhé "slovo" je tvoje jméno. A uhodla jsi i v jakém je to psáno jazyce ? Cože ? Ale prosím tě, jak by to mohla být rumunština ? Však mě znáš.. no ano, je to ruština. Jazyk, který mám čtyři hodiny týdně a téměř každou hodinu, ale co, prostě každou hodinu dostáváme domácí úkoly. Taky jsi o ničem takovém neslyšela snad od páté třídy prvního stupně ? No, nevadí. Po dloouhé době píšu na noutbuku a je to fakt nezvyk (navíc nedodržuji prstoklad všech deseti.. ale i tak mám pořád nejvíc úhozů za minutu. Zlatej klavír. Ale jako koukni na ty chudáky malíčky !!).
Měla jsem v plánu tu dnes vyplodit něco opravdu filozofického, ale na to mě neužije.. to jsem zrovna na poslední hodině angličtiny měla vyjmenovávat nějaké skupinové sporty a vypadlo ze mě "swimming in pairs".. ale smích to sklidilo, takže jsem byla poměrně spokojená a taky červená. Ale i tak bych se ráda pokusila, tak si nyní užij fotku králíka v klobouku, uvař si zelený čaj, který (jak jistě víš) podporuje myšlení a obecně zdravou mysl a já ho tu také mám při sobě, aby mi to psaní lépe šlo.. hh, to byl vtip, byla jsem moc líná se zvednout z pelíšku a jít si ho uvařit. Tak jdeme na to.... tady je ta vydra :
PROČ SE NÁM, PUBERŤÁKŮM, DĚLAJÍ BEĎARY ??
Správně Lišková, velmi filozofická otázka ! A tohle téma, prosím, dnes budeme rozebírat a budeme se jím zaobírat. Moje teorie je jasná, je zde několik faktorů.. my si řekneme hlavních pět :
1) JSME VE STRESU
Slyšela jsi správně, Bino.. i ze stresu se ti můžou tvořit tyto velmi nevzhledné pupínky (které běžné blondýně trvá zakrýt přibližně asi možná tak šest minut a dvacet čtyři sekund.. jen odhaduji), troufám si říct, že je to dokonce jeden z HLAVNÍCH důvodů. Prostě si to představ : sedíš ve škole, je matika, píšeš test z výroků (že nevíš, co to je ? To je v pohodě.. ani já ne), jsi nervózní a potíš se.. A JE TO TU ! Náš malý kamarád, říkejme mu třeba Rudolf, je na světě (jde o ten beďar, kdyby to tu nějaká zbloudilá duše nepochopila. Ano, jmenuje se Rudolf. Máš s tím nějaký problém ?).
2) AŽ PŘÍLIŠ ČASTÝ POH.... No to mi neříkej, že sis myslela, že tu jako opravdu budu mluvit o beďarech.. ale Sabinko, copak mě už dostatečně neznáš ? Neznáš. No já si myslím.
Tak mi teď dovol trochu pobásnit o mém nynějším životě. Jo, Julietta má básnickou náladu, toho si važ, to se neděje často.... obvykle jen máchám rukama kolem sebe, jako bych měla epileptický záchvat a dělám, že repuju.. ahoj má spolusedící, Verčo :33 (ta to nejvíc trpí.. promiň)

Každé ráno v sedm dvanáct
vyrážím na ono místo
Bůh nevyslyšel mé prosby a vykašlal se na nás
projíždíme celé město.

Občas vedle mě sedne si Matýsek
když jede na jeho učňák
od divných děcek dělí nás kousíček
jo, to byl rým jak tučňák.

Když však vystoupí, přijde na scénu Kamča
pátky táhne kufr, protože je z daleka
povídáme si o problémech, které má její mamča
zastávku před Mírákem přichází hrozba, která haleká. (jů nou vot áj mín)

Přijdu do třídy, každý mě vítá
sundám si kabát a tiše se usadím
co to ta Julča za kraviny povídá ?
Nikdy není zticha, to se klidně vsadím.

Během těch hodin je docela nuda
ale nemůžu tu pomlouvat
,,Valečková ! Opět pozdě, kde jsi byla ?"
,,U doktora se přimlouvat.."

Po škole spěchám domů na oběd
v šestnáctce střetnu se s mým vyloučencem
byla bych šťastná, tam dřív dojet ....
sakra, tohle nezrýmuju, eeee.. nyní jsi mým učencem.

Když se najím a vyvenčím Godzillu
Blonďák se staví na doučování
v zemáku bereme povodí u Nilu
on na praxích nějaký kování.

Jsem do něj zblázněná až po oči
už jsou to čtyři měsíce
i když je to občas jak na kolotoči
umí alespoň montovat police.

Nevím, zda tě tohle básnění naplňuje
ale mě to docela i baví
nech můj mozek, ať pokračuje
alespoň ještě sekundu, chvíli.

Učím se, do sešitu píšu si azbuku
Mates hraje untur..věcičku
občas si zapnu překladač na noutbuku
ale to přeháním.... už jen chviličku.

Jdu si lehnout a přemýšlím nad světem
také nad hloupými lidmi
kteří svou důstojnost skrývají pod hřbetem
shazují to na jiné vydry.

Jsou zkažení, lžou a ....


Jo.. to by asi mohlo stačit, už se mi to zas schyluje k nenávisti k vydrám, ale já mám vlastně vydry docela ráda.. Je to těžký, Sabinko.... každopádně díky, jestli jsi to celý dočetla a děkuju i vám ostatním !! Pokud zde nejsou odstavce, budu opravdu velmi naštvaná. Jo. A pokud jsem tento článek vydala již v úterý večer, tak se velice omlouvám, ale nudila jsem se a.... asi jsem to prostě nějak dobře stihla :3 :D.

 PS.: mám tě ráda, Sabinko moje....
 PPS.: jeej, prázdniny !
PPPS.: ty taneční si, prosím tě, zařiď. Je mi jedno jak. Jdi pryč. Ahoj.

2 komentáře: