úterý 11. října 2016

Umlátili Golema ?

Štědrá Bino.. Nad tvým minulým článkem jsem se dlouho a usilovně zamýšlela, ale nic jsem nevymyslela.... a víš proč ? Odpovím ti otázkou, sestro.. víš, co je to onomatopoie ? Tak to je Golem.. jojo, umlátili Golema, golfovýma holema. A co, že to tu vlastně kecám ? No, včerejší odpoledne jsem strávila ponořená v sešitech a jeden z nich nese název literatura a právě TAM jsou tyhle šílené názvy.. potom také epifora, epizeuxis a.... nejspíš jsem to i napsala špatně, ale to nevadí. Každopádně, já bych se neučila, pokud bychom nepsali žádný test, že jo, jenže já vím, které přesně učitelky zkouší podle datumu dne, ve kterém se právě nacházíme a kdo je tohle číslo v třídním seznamu.. no a ve čtvrtek je 13. října a hádej, kdo je šťastná třináctka ? Ano, správně. Tahle blondýna ♡. A zrovna ve čtvrtek máme předměty jako je dějepis a ekonomika.. SUPER. Dneska jsme byli v rámci češtiny ve vědecké knihovně ve městě.. kámo, to je sakra něco jinýho, než ta naše knihovnička v Centrumu !! Je to tam obrovský a navíc je to jako bludiště.
Už i naši se tu procházejí v nových botech, které si právě koupili, otec si tu zkouší kvádro a vyrážejí do tanečních pro dospělé.. jako by nestačilo, že to slyším téměř každý den ve škole : ,,A jaký máš šaty ?" .. ,,A v jakejch botech dneska půjdeš ?" .. ,,Co když mu pošlapu nohyy ?" ..... a už mi to deptá. Doufám, že platí, že my tam půjdeme na jaře, Sabinko, protože jsem nám sehnala další pár navíc a bude SKUPINOVÁ SLEVAAA ! ^-^ asi stofka.. jo.
Samozřejmě pro mě tu jsou i jisté výhody toho, že tam rodičové budou každou středu od asi sedmi do nevímkolika (+ se na 197% zdrží "na skleničku" a pojedou MHDčkem..), pro mě je to přece každou středu od asi sedmi do nevímkolika volnej byt ! Takže.. kdyby ses nudila, vem ty lysohlávky, co máš schované v lochu (tj. domažlicky "sklep") a přijď na čaj.... PS.: táta má vyšší podpatky, než já.. a ty boty jsou kožený.... no, ale já mám Stýlky. PPS.: buď v klidu a v pohodě, prosím tě.. :( PPPS.: už čteš tu maturitní četbu ? Mám za sebou prozatím dvě díla.... a už mám celkem dost. PPPPS.: NEMÁM PPPPPS.: RÁDA PPPPPPS.: ZRZKY. (ale nic osobního)

Žádné komentáře:

Okomentovat