čtvrtek 4. srpna 2016

Sebelítost ? Ne, já ten oheň rozdělám !

Zdár, Bina ! Mo-mentálně se nacházím někde na konci světa s mými poručníky, sedím v tzv. "společenské místnosti", mé nohy obuté do seksi Konversek směřují k podlaze a popíjím černý čaj. Jako každý rok jsem se tradičně vrátila z tábora, nestrávila jsem doma ani 2 noci a odjížděli jsme na "dovolenku". Své přesné souřadnice ti nesdělím, protože bys mě stólkovala. Řekla bych, že jsme v hotelu, ale.. otec mi tomu tak zakazuje říkat.... je to nějaký "rekreační zařízení", či co. Po tom, co jsme byli každým rokem v létě někde u moře, byl tenhle výlet (=> někde v Česku) pro mě docela šokem.. ale neříkám, že to tu není pěkné....
Každopádně se mi normálně sakra STÝSKÁ po táboře :D chybí mi ty budíčky brutálně brzo ráno (asi v půl osmý), chybí mi ten nedostatek teplé vody, ty seksi záchody, dokonce mi chybí i ty několikakilometrový túry a peskování za to, že jsme v mokru nerozdělali oheň.. no, dobře. To s tím ohněm mi nechybí, to mě ve skutečnosti hrozně naštvalo :( :D. Ale chybí mi ty lidi, chybí mi Anička, chybí mi Christopher, snad dokonce i Jakub (a to je špatný..). A přemýšlím, zda bude mít ještě cenu jezdit na soustředění, když vím, kdo z těch lidí se nakonec tábora vůbec zúčastní a když si nejsem jistá tím, zda na to vůbec mám.. oni nehledají průměr. Ale dost sebelítosti, tábor jsem si užila, dopis od tebe mi dorazil (děkujuu :3 ) a těším se na poslední týden v srpnu, kdy se s těmi lidmi opět setkám a bude to.. fajn ^-^ :D. Nemám moc chuť ani čas se tu dnes příliš rozepisovat (hlavně tu není signál a extrémně slabá wifina :D), tak už jen napíšu, že dneska, i když pršelo a je sakra mokro, tak že Lišková dnes rozdělá oheň. Prostě před večeří vyrazím vstříc lesům, přitáhnu si k "rekreačnímu zařízení" hromadu klestí, dřívek, březové kúry a smoly, koupím si zápalky za jednu korunu (nekecam, taky tu ty ceny nechápu) a zvládnu to ! Za všechny ty spackané ohně na táboře :D prostě.. já to dám. Věř mi ! ^-^ :D
PS.: mo-mentálně jedeme někam nevím kam, jsem téměř bez signálu a máme s sebou jen perlivou vodu a tu já nepiju.... PPS.: těším se na tebe a na náš pokec :* PPPS.: v noci se mi zdálo, že mám na kotníku vytetovaný trojúhelník, hmm ? :) :D

Žádné komentáře:

Okomentovat