středa 17. srpna 2016

Které tři věci máš na světě nejraději ?

Čaukýs, Bino ! Vy, jenž si toto mo-mentálně čtete.. ne ! Nepřepínejte na jiný kanál, jste tu správně ! Dnes je středa, 17. srpna a do konce letních prázdnin tedy zbývá 14 dní (pokud se nepletu v tom, že škola nám začíná ve čtvrtek.. ?). To je docela hrozný, ne ? Jako by to bylo včera, co jsme spolu šly na kafe a bavily se o vyřazení, které proběhlo teprve před několika málo desítkami hodin a o tom, kolik věcí kdo podělal a podobně.... ale prázdniny pomalu končí a mě začíná popadat nechuť kupovat učebnice (ano, ještě je všechny nemám.. ani zdaleka ne) a vybírat si vhodné oblečení pro první den na střední škole.. to máme jako chodit ve společenskym ? Nebo.... Landovo triko asi ne, co ? Hh.. ale dost o škole, protože my si právě teď společně (a s ještě pár dalšími, nevýznamnými lidmi) užíváme naší "dovolenou" u vody, v chatkách, obklopeni spooustou přírody, namakaných chlapců, prdelatých holek (ahoj Miky.) a ještě více opilců. Co víc si jen přát ?
Nechci tu ale vypisovat naše dokonalé zážitky odsud, protože tu budeme ještě dva dny a.. ty moc dobře víš, kolik se toho může za tak krátkou dobu udát. Proto ti nechám prostor, aby ses k Hracholuskám vyjádřila v příštím článku ty. Chci, abys mi sdělila své pocity, abys pomluvila mýho otce, promenádujícího se v plavkách po Hracholusské pláži a taky nedostatek místa v chatce, kde spí jedna červenovlasá dívka, jedna s rasta copánky, jedna s oobrovskými přednostmi (promiň, Miky.), a pak.. no a pak jsem tu já, hh. Ale pojďme už KONEČNĚ přejít k dnešnímu tématu, který jsi měla pochopit z nadpisu....
Když jsem si tak četla tvůj poslední příspěvek na tomto D O K O N A L É M blogu (ego lvl. 9725467), který byl o věcech, které miluješ a o dalších, které už tolik ne.. napadlo mne, že bych napsala o něčem podobném.... pokusím se to ale jemně a opatrně shrnout do tří "odstavečků". Takže.. Které tři věci mám na světě nejraději ? (Upozorňuji jen, že se nejspíš nebude jednat přímo o "věci".. protože to, že miluju ledničku, svou postel a třeba zrcadlo.... to už dávno víš.)
1) HUDBA Bez mých bílých neznačkových sluchátek já teda nedám ani ránu.. nosím je stále při sobě, protože ,,..co kdybych nazpátek jela tramvají a potřebovala se odprostit od vnějšího světa a co hůř.. od toho bezdomovce, který sedí přes uličku vedle mě a něco na mě haleká ?" ..... no a žánry, které poslouchám jsou daleko rozmanitější.. kdyby si totiž normální člověk projížděl můj playlist, asi by se pozastavil nad několika albami Daniela Landy a co víc.. nad skladbami od interpreta, nazývajícího se "Řezník", hh. A to tu ani nebudu zmiňovat mou nehynoucí lásku ke klavíru a.. počkat, zmínila jsem ji.... hm, co naděláš.
2) DNY, KDY NEMÁM CO DĚLAT Ono si sice řeknu : ,,Sakra, už zase prší.. tak to mám pokažené plány na celý den....", ale v hloubi duše jsem nakonec i ráda, že si vyhradím jeden den pro sebe, nalakuju si nehty, vytrhám si SAKRA POŘÁDNĚ obočí a jen tak si zalezu pod deku s horkým hrnkem černého čaje ("zdravě" přeslazeného, pro mou osobu akorát) a mým "NEDENÍKEM", který jsem si teď nově založila a snažím se do něj zapisovat jen ty nejlepší a nejhorší věci, co se mi staly, nebo co jsem udělala.. a že jich teď je.
No a konečně.. 3) VY Sabi, jste to jen a jen VY, kdo mě děláte šťastnou.. jsi to ty a tvoje neustálá potřeba vyčnívat z davu, ať uź extravagantním účesem, nebo třeba falešnými tetováními, který vypadají sakra jako pravý.... je to Miky a její zadek obřích rozměrů, který žádnej jinej nepřekoná.. protože se s ním nevejde ani do lodičky. Je to Bára a její neustávající depky, ve kterých se denodenně utápí, kterým se všichni smějeme a nechápeme je (promiň, Báro :( :D). Je to Mates a jeho nevinný modrý oči, který se mi na něm tak strašně líbí.. a co víc.... dokonce i s mokrým hárem dokáže vypadat dobře ^-^ :D ...... dokonce sem zařadím i ostatní lidi od nás ze třídy (jo, do konce srpna jste moje třída. Jen tak se mě nezbavíte.), třeba Honzu a jeho záchvaty smíchu, následné zakašlání se a další záchvat smíchu.. Tima a jeho debilní narážky na učitelky, na moje "tlustý ruce", na zdi, podlahy, dveře, prostě na všechno, co vidí.. Ondru a jeho věčný žebrání o MOJE jídlo.... Fejfyho a jeho ježdění na kole z Kyšic až na Štruncáky, protože tam jsou "dobrý Pokémoni".... Davida a jeho polemizování o naší existenci a o tom, proč tady vůbec jsme.. Milana a jeho neustálou chuť k jídlu, která nezná hranic, ale přesto nepřibírá.. eeee. A mohla bych jmenovat dál a dál.... jen myslím, že i ti ostatní už vědí.. to VY jste ti, díky kterým se usmívám.... a jsem za to ráda.. už mi zase chybí školní rok na základce.
PS.: "hh" ==> SMÍCH. PPS.: jestli si tohle čteš, Sabi, chytla jsi v kempu wifinu. PPPS.: proč mi ten zas**nej blog nechce dělat odstavce !? PPPPS.: mám vás ráda.. ♡ PPPPPS.: jo a.. ty ten článek o Hrachách POVINNĚ napíšeš, Puso :* :D PPPPPPS.: může být bisexuál homofób ??

Žádné komentáře:

Okomentovat