sobota 27. srpna 2016

Oblíknem mikiny, kostýmy, saka, škola už nás čeká..

..... Aneb, přípravy do prváku. Nazdárek Jůlinko, tak si představ, že už je tu za pár dní škola. Jeden by se divil, že to tak uteklo a druhej ještě hledá věci z června co? No, mně to teda uteklo, do školy už se docela těším, to sice jo, ale pořád je v vzduchu nějaký ale. Mám strach, že mi nezazvoní budík, víš, že mi zamítli tu reklamaci mobilu? Takže já budu další měsíc čekat, až mi jí zamítnou znovu, to víš, že jsem se nenechala vyhodit a vrátila jsem jim to, protože aby mi mobil vydržel půl roku a pak se rozhodl, že půjde do předčasného důchodu a mě nechá na holičkách se starým... Tss... To naštve. Jeden z důvodů, proč jsem si kupovala novej mobil, byl taky ten, že mi milej mobílek přestal budit do školy. Nejdřív občas a pak pravidelně, takže jsem si pořídila novej a teď už mám zase starej. Věřím, že jestli jsi to dočetla až jsem, patrně tě stále zajímá problém s mým mobilem, možná tě zajímají i moje jiný trable, ale  těch zase jindy jo... No a popravdě řečeno, víc ze sebe nevymáčknu, dneska jsem si byla koupit učebnice a rybku nemám, asi utopím sebe a budu předstírat zlatýho kapra, toho co přináší štěstí. Strašně se těším na zimu a na vánoce.

PS: Další měsíc bez simky jééj!!
PPS: Ve středu kafíčko, jasný??!!!
PPPS: Dneska jsem měla po dlouhý době chuť na cígo...

Žádné komentáře:

Okomentovat