středa 10. srpna 2016

Miluju

Ahojda Zlondýnko,
v tvém minulém článku mě pobouřila jedna věta, zněla asi nějak takhle: "chybí mi ty budíčky brutálně brzo ráno (asi v půl osmý)". Děláš si srandu??!! Jako vážně ti přijde brutální vstávat v půl osmý? Já třeba dneska vstávala v pět a stěžuju si? Možná trošku, ale to na věci nic nemění. Dobře jdeme dál. Copak ještě rekreační zařízení, ale Hracholusky. To se hotelu nepodobá, to doufám víš. A prdelko, jen takový dodatek, víš že oheň se dá udělat pomocí slámy a kapesníků?! Já jen abych znemožnila tvůj postup v minulém vydání :DDD

Jo a to s tím trojúhelníkem!! Ať tě to ani nenapadne, to byl můj nápad a mám ještě další, ale ten už ti radši neřeknu, jinak se ti bude zdát, že už to máš vytetovaný taky.

Říkala jsem ti už někdy, že když dopíšu jeden deník a začnu psát první stránku novýho, celej život se mi otočí o 360stupňů? Ne? Tak před týdnem jsem ho zrovna dopsala.

PS: Nemám nápady na PS: bolí mii hlava.

PPS: Není to stěžování.

PPPS: Prostě dobrou ▲




Žádné komentáře:

Okomentovat