středa 31. srpna 2016

BEK TŮ SKŮL

Drahá Sábo.. Víš, co je ultramegaděsný ? Zítra začíná škola.... tedy.. jako já se tam těším, budu poznávat nový lidi, nové chodby a jinak chutnající obědy, ale.. je toho nějak moc najednou a já ještě nemám nic hotovo.. za několik desítek minut mám stát před domem a čekat na tebe s tím, že si jdeme pokecat (kam jinam, než..) do Krosu, ale já jsem neuvěřitelně znavená tím vším a.. víš, co ještě dneska musím udělat ? Nevíš ?? No tak já ti to s radostí vylíčím.. 1) musím si nalakovat nehty, které jsem si naschvál po nevímkolika letech nechala DOST narůst a u hraní na klavír z toho šílím.. 2) musím si oholit nohy.. né, že bych plánovala jít v kraťasech, ale tak co.... 3) musím si někde dát sraz s týpkem a uškrtit ho za to, že jsem včera přišla domů až ve 23.46, protože jsme byli v letním kině a cestou domů jsme se zakecali s nejmenovanným (teď už) bývalým spolužákem, kterého jsme náhodou potkali.. byla tam snad celá Doubravka. Jo a tímto se chci báj d vej omluvit mé mamince, že jsem jí už pak nedala vědět, že žiji, bikóz.. mobil byl u týpka v batohu a já ABSOLUTNĚ ztratila pojem o čase.... 4) musím si vybrat vhodné oblečení a boty na první den do školy.. (tak Steelky prej nemůžu, špatný.) 5) musím najít vysvědčení z devítky, asi ho máme přinést.. 6) musím vysrřihnout svou minipodobiznu z takovýho papírku, kde je asi 7 mých minipodobizen a vzít ji do školy, aby mi udělali "studentskou průkazku", či co.. dala bych sem foto, ale.... je to opravdu hrozný. 7) mám si umýt vlasy dnes večer, nebo až ráno.. ? Čímž se vlastně dostáváme k tomu, že jsem se včera dopoledne TAAAK moc nudila, až jsem se rozhodla změřit si (na co to myslíš !? Úchyle.), co mi jak dlouho ráno trvá.... : Snídaně ==> 2 minuty
Sprcha, umytí vlasů, čištění zubů, čištění pleti, .. ==> 14 minut Ochrana proti spálení vlasů, fénování vlasů a následně uklízení seškvařených vlasů z umyvadla a podlahy.. ==> 6 minut "Mejkap" + linky, které mi dávají EXTRA zabrat.... ==> 19 minut a asi 5 písniček od Řezníka.. Oblečení, doplňky ==> 4 minuty
No a plus k tomu samozřejmě nějaké ty "přechody" po bytě a samozřejmě panikaření.. na to jsem já totiž expert, hh. PS.: snídám wafle. PPS.: nemám ráda kočičky.. PPPS.: pokud jdeš do kina (ne do toho letního, tam je zima a nějakej týpek sedící vedle tebe ti kouří přímo pod nos doutníček za dvacet korun..), doporučuji "Sausage party", ale bacha.. musíš vytáhnout občanku, je to od 15ti 3:) PPPPS.: to jsem fuckt jediná, kfo bude nosit desky na sešity ? :(( :D PPPPPS.: kdybych zítra nestála na zastávce v 7.08, nevolej mi.. znamenalo by to, že jsem zaspala, zpanikařila a šla zpátky na základku.. eeee

1 komentář: