čtvrtek 8. září 2016

Adapťák

Nazdárek, ráda bych uvedla jak to včera bylo. Nestihla jsem napsat článek, protože jsem s třiceti holkama na adaptačním kurzu na faře, kde je ideální spát ve tvém spacáku nad postelí, kde ještě včera večer bylo seskládáno patnáct holek. A taky je tu hodně rozvinutých diskusí, řeší se tu úplně všechno, holky se tu opíjí šťávou a každou chvíli slyšíme urputný řev odrážející se od zdí starého domu. Točící kolotoč je pořád obsazenej a záchod taky. Moc lidí se tady nemylo, zvon nad schodama už je skoro urvanej a teď... Dobře, tak teď jsem byla na hřbitově, asi víš, že hřbitovy miluju a vždycky tam naberu energii. Dneska bude zrovna probíhat pohřeb, ale ten my nestihneme, protože nám jede autobus ve tři a ten my musíme stihnout, páč pan řidič bude stejnej jako při cestě sem a třicet holek zpívalo a bude zpívat i cestou domů. To je na mou obhajobu asi vše, zrovna hledám lehátko a židličku..



PS: Tvůj spacák je super
PPS: Sorry, prostě tě mám na to, abys mi připomínala mý středy a článek...

Žádné komentáře:

Okomentovat