středa 28. září 2016

Mluvící lavička

Ahojda, Sabinko .. tak dneska máme státní svátek a obě jsme mo-mentálně doma a odpočíváme od toho hárd života středoškolaček, že ? Ale víš, jaký je mezi námi v tomto okamžiku rozdíl ? Já mám ředitelské volno ještě ve čtvrtek a v pátek, zatímco ty budeš ve škole, teď si možná děláš úkoly na zítřek a budeš se šrotit psychologii a matematiku.... *zlý smích* Ale o čem, že jsem to chtěla dens psát ? Já ti ani vlastně nevím.. každý týden si říkám, že se mi určitě přihodí něco, co bude stát za to, abych to sem napsala, ale.. buď je ta určitá událost pro okolí nepřístupna, nebo se mi ani nic nestane (hh, spíše ta první varianta). Ale tak co.. já nějak shrnu mé prozatimní pocity, jelikož se na škole stále jen rozkoukávám.... včera mi byla přiřazena skříňka ve sklepě, kam bych asi ani sama netrefila (díky, Kačenko) a.. vlastně nevím, k čemu mi bude, když si tam nesmím nechávat učebnice (#jakonazákladce), a dokonce ani tělák, ani nic podobného.. taky jsme dostali zadání na slohovou práci, kterou budeme psát příští týden a ty víš, jak já miluju slohy.... jde o "personifikaci". Že nevíš, co to znamená ? No to je třeba, když sedíš na lavičce a ta lavička na tebe prostě najednou začne mluvit a bude ti vyprávět o tom, jaký všechny hnusný zadky na ní za dnešek seděly.... TO je personifikace.
Na výtvarce jsme měli kreslit autoportrét a.. mé umělecké schopnosti jsou na bodu mrazu, tak přidávám svůj "výtvornevýtvor".. je mi to mega podobný, co ? :) :D
Zítra se jdeme podívat na základku, tak se konečně dozvím, jak se naším paním "bývalým" učitelkám daří bez nás a jak moooc se jim stýská.. tipuju to na 11 bodů z 10ti. PS.: připadá ti, že vypadám starší ? Třeba.. aspoň o 3 roky ?? Protože mně ne, ale.. no, to je jedno PPS.: měla bych se naučit na matematiku, zeměpis a možná i mrknout na chemii :/ PPPS.: obouvám Steelky a vyrážím na demostraci proti.... uvidíme se v týdnu, mám tě ráda, papa :*

Žádné komentáře:

Okomentovat