čtvrtek 21. července 2016

Polemizování se Zlondýnou ^-^

Milá Bino.. Pokud si tohle právě teď čteš, jsi v Plzni, doma, ležíš v tvojí suprový houpací síti a užíváš si to ticho, které se prolévá vaším klidným bytem. Je středa a ty přemýšlíš, zda máš jít dnes na Bolevák, nebo se jen projet na bruslích. Za to já, já jsem právě teď v tuto chvíli na táboře, užívám čerstvého vzduchu, křiku dětí a také toho, že tu je nejspíš jen jedna funkční sprcha v dívčích umývárnách (jen tipuji, bohužel tento článek předepisuji, jelikož silně pochybuji o tom, že na táboře bude čas být vůbec na mobilu..). Ale nakonec, je tu spousta super lidí a já jsem ráda, že jsem taky někam konečně P O Ř Á D N Ě vypadla. Možná už ti přišel dopis ode mě, psala jsem ho pouhý den po příjezdu, tak.. mi pak někdy odepiš, až se prokoušeš mým suprčupr písmem. Ale víš co ? Téma dnešního článku mělo být o něčem absolutně jiném, než o tom, že si užívám někde v lese komárů a brzkých ranních budíčků. Ani nevím proč, jsem si nedávno vzpomněla na to, proč jsme vlastně jenom jedna devítka.. ano, je to tak, na naší základce z našeho ročníku zbyla jen jedna třída. Vždy, když jsem před někým mluvila o nějaké školní akci (výlety, soutěže, vyřazení, ..) a zmínila se, například....: ,,No my tam nebudeme jen půl dne, nemáme se s kým 'vystřídat', jsme jen jedna devítka...." nebo : ,,My to ani neměli mít v Alfě, když je nás tak málo a jsme jen jedna třída.." ..... schytala jsem několik údivných pohledů a ještě více otravných otázek tipu : "jak je to možný ? Vždyť jste silnej ročník.." a jiných..



Popravdě ? Já už si to dopodrobna nepamatuju, to je sice pravda, ale vyhrabal jsem svůj Deník z šesté třídy, kde mám dokonce i nalepené útržky z novin (o nás) a mám tam napsaná svá vyjádření k tomu :D ..... bylo to tak nějak, že.. se nám často střídaly třídní učitelky, pak jedna odešla, dostali jsme úplně novou a ona si prostě usmyslela "heh, tady je to debilní, přetáhnu je na jinou základku" a udělala to.. z našeho "Áčka" nás na naší škole zbylo asi 6 a spojili nás s "Béčkem".... proto jsme doposud byli jen "sedmá, osmá a devátá bé'.....




Ale proč to tu rozebírám, když je to pěkných pár roků nazpět ? Já to v té době nevnímala tak, jak to vnímám teď.. ale když jsem si zpětně pustila video, které bylo tehdy ve zprávách (ano, i v televizi jsme byli..) a přečetla všechny ty články v Plzeňském deníku.. bylo mi z toho na zvracení, fuckt :D ty kraviny, co se tam psaly.... že více, než polovina žáků z naší bývalé třídy byla donucena pravidelně navštěvovat dětského psychologa proto, že na ni mělo ohromný dopad časté střídání se třídních učitelek.... mohu s klidem v srdci říci, že to, že se nám měnily učitelky bylo dle mého názoru všem víceméně u zadele :D ono tam šlo taky o to, že naše první učitelka na druhém stupni byla spíš tak trochu vyprovokována a vyštvána některými rodiči a následně.. no.... prostě odešla, nebudu se tu opírat o nějaké konspirační teorie, ale.. asi tak.




A že se pod každým článkem autor podepsal jako "Anonym", vůbec nenapomohlo tomu, že jsme všichni věděli, o koho se jednalo.. to si pamatuju moc dobře i já :D Nakonec jsem ale N E H O R Á Z N Ě ráda za to, že nás spojili s "Béčkem", že se ta třída tak hezky "pročistila" a ten poslední rok na základce byl úžasnej a nezapomenutelnej.... opravdu.. zbyli jsme si tam, troufnu si říct, ti nejlepší lidi a já se už nemůžu dočkat srazů po nevímkolika letech ^-^ :D Zkrátka.. tohle byl sice článek tak trochu o ničem, ale myšlenky, které se mi tak dlouho honily hlavou jsem prostě chtěla nějakým způsobem uveřejnit, i kdyby si to měla přečíst jen moje nejlepší kamarádka a moje kočka..

PS.: nemám kočku
PPS.: ani kamarády...
PPPS.: těšíš se na Hracholusky ? Měla bys napsat článek na nich založenej ♡ :D
PPPPS.: vrátím se tak za 10 dní, tak.. tu zatím sesmol nějaké ty "článečky" a já se zapojím později :)

Bina: 
Tak hele, nedalo mi to a protože jsem autor všech článků (jakože nejsem, ale jsem správce těhle stránek a všechny články musím nakonec vydat já) a čtu si to tu před vydáním, zareaguju hned. To co je tu teď červeně nepsala Zlondýna, ale já jako reakci. Hele kočko, já se nedávno vrátila ze Šumavy a v síti zrovna neležím, protože je zabraná. To jen na úvod. A k tématu mám asi to, že jsem byla i ráda, že byla jen jedna devítka. Víš, fakt se to pročistilo a... Já to vlastně nikdy moc nepochopila, protože v té době, kdy toho byla plná média, zprávy, noviny a internet, já si válela šunky někde na ostrově za teplíčkem a pak jsem se vrátila sem a všichni "už to víš?" nebo "četlas to?" nebo "mluvili jste o tom ve třídě?". Přičemž všechny moje odpovědi zněly asi takhle: "CO???!!!!!" (vyjevenej smajlík). Jsem ráda jak to dopadlo, skoro bych řekla šťastnej konec. Na Hrachy se strašně těším, článek možná sesmolím. Ale teď už ti tu nebudu kazit reputaci.. Tvoje Bina

Žádné komentáře:

Okomentovat