sobota 9. července 2016

Doporučení. Chyťte pravdomluvku do sítě a nikam jí nepouštějte!!

Čáu Jůliško,
všimla sis, že tohle tě naprosto vystihuje? Jů - jako Jůlie a liško - jako Lišková. Napadlo tě to taky? No, nevadí. Já ti tady teď pochválím tvou poslední sdílenou chloubu (neboj se, chválím jen tvůj článek) a se vším cos tam psala souhlasím. Ten film byl dobrej, ale knížce se nevyrovná. Dovol mi ti teď povědět mou úplně super nejvíc trapnou zkušenost z knihkupectví, asi tak týden starou. No, vlastně... Byla jsem v nákupáku a procházím uličky Neoluxoru (aby bylo jasno, nedělám tady nikomu reklamu, protože jsme ještě nedostaly žádnýho sponzora). Taky musím podotknout, že tenhle podnik nemá zrovna levný knížky, ale jdeme dál. Procházím si teda literaturu (sakra, kdy už to dopovím)??? A najednou vidím v polici knížku v obalu na němž je napsáno GREY. Rychle jsem ji uchopila, to já totiž dělám v každým obchodě, když se mi něco líbí pořád na to šaham (když jdu třeba s babičkou, pořád mi dodnes napomíná, ať to vrátím zpátky, když si to nebudu brát). Chtěla jsem se podívat jak vypadá a kolik stojí. Abych to uvedla celé jaksi na pravou míru, musím dodat, že GREY, je knížka psaná z pohledu milýho pana Greye z filmu Padesát odstínů šedi a dalších dílů tohoto.. ehm.. románu (chcete-li slušně). Kdo pořád ještě neví o koho nebo o co jde? Je to ten sprostej film, jak na něj chodili všichni do kina v lednu a v únoru 2015 a jak už se od tý doby nemůžou dočkat na únor 2017, kdy bude KONEČNĚ druhej díl. A já teď zrovna držela v ruce tu knížku psanou detailně očima tohodle úchyla a přemejšlela jsem nad tím, jak to asi tak popisuje. Mrkla jsem na cenu, jen tak ze zvědavosti, protože je tahle knížka všude předražená a .. levnějc než za čtyři kila ji nepořídíte.. a Najednou koukám, 234,-!! Nene, promnula jsem si oči a jak debil tam na tu cenovku čumím. Nic, dvojka se zázračně nezměnila ve čtyřku, byla pořád dvojka. Je teda fakt, že jsem zrovna nebyla při penězích, pořád nejsem, ale kdybych byla, věřím že to podstatný by se s tou knížkou odehrálo až doma, jak bych metla s 234korunama a s knížkou v ruce ke kase a pak rychle domů číst úchylárnu pana Greye. A pak ani nevím proč, jsem začala listovat tou knížkou. Zastavila jsem se v půlce, že si kousek přečtu a najednou jsem tam stála jak ta největší kráva a smála jsem se ještě víc, než když táta upadl na dovolený v žabkách na mokrý dlažbě u bazénu. "Ty vole, dyť je to anglicky.." Vykřikla jsem tak, že se na mě asi pět lidí kolem dokola stojících otočilo a určitě si říkali, panebože to je kráva, stojí v uličce anglickejch knížek a po hodině zjistí, že jsou ty knížky psaný anglicky. Nehledě na to, že záchvat smíchu dostala i Sárka, která tam byla se mnou. Vzhledem k mým angličtinářským schopnostem je všem nebo aspoň tobě jasný, že jediný, co bych z toho skutečně přečetla a dovedla přeložit by byl tak akorát ten nadpis, což už se stalo, páč GREY se pořád píše GREY. No a až na to, že Sára ze mě byla počůraná smíchy, tak jsem z toho vyšla dobře, protože jsem ušetřila 234,-. Ještě, že jsem ty peníze fakt neměla...

Co dál říct. Prázdninový dny teď zrovna odpočítávám, ikdyž si je celkem dost užívám. Válím se furt někde u vody a jsem prý "černá jako bota." (Něco se mi stalo s uvozovkama, protože píšu na noťasi a ten sdílím ještě s dalšíma lidma okupujícíma můj pokoj a ti zřejmě zase něco naklikali a já počítačový antitechnik jsem nahraná, sakra, podělaný uvozovky). Srpen bude víc akční, pořád si to opakuju. Bude víc svítit sluníčko a bude větší teplo a budu mít jiný vlasy a .... Taky tě tak baví číst tady ty moje vychytávky? Vychytávky prázdnin mýho života?

PS: Dneska jsem byla v knihovně a napučovala jsem si šest knížek o psychologii
PPS: Dej vědět, až si tohle přečteš

Žádné komentáře:

Okomentovat