neděle 10. července 2016

Můj "letní" program ?

Nazdar, kémo ! Hele jako.. brzdi s těma článkama,jo !? :D šetři na příští tři týdny, to jsem někde úplně ABSOLUTNĚ pryč. V sobotu totiž odjíždím na 14 dní na tábor, kam pojedu jako "Green" (už jsem v jednom článku vysvětlovala.. něco jako "praktikant"). Sice asi budeme mít povolený mobily, ale tím, že je nás tam 10 a v chatkách nebudou funkční zásuvky, tudíž bychom si museli nabíjet mobil v jídelně (nebo někde okolo..), nemyslím si, že bych si mohla dovolit být na mobilu nějak extrémně moc.. ani nechci. Třeba ti v nějaký posvátný den pošlu dopis ♡ směrovací číslo máš stejný, jak já, ne ? :D Takže to jsou dva týdny, následně se vratím tak na.. 48 hodin domů, a pak zase na týden mizím. Tentokrát (napsala bych ,bohužel', ale.. ahoj mami) s rodiči, někam netuším kam, ale nebude to dovolená u moře.. bude se lézt po nějakejch horách, chodit na nějaký výlety a já jen doufám, že se mi neopálí ksicht a že se neopálím podle trička..... Takže v tyhle dny nebudu moct psát na blog.. možná se chvilka najde, nebo si třeba jen něco předepíšu a TY to vydáš (!!!!), ale uvidím.. PS.: bolí mě hlava PPS.: nic se mi nechce dělat PPPS.: ale měla bych :D

Žádné komentáře:

Okomentovat