čtvrtek 31. prosince 2015

Nedělní chvilka poezie...

Ahojky Džulí,
koukám do kalendáře a ona je středa.. Tak jsem k tomu ve tři sedla a sesmolila pár vět. Tyjo, měla jsem už i vymyšlený téma, ale jaksi vnější okolnosti to ovlivnily tak, že za prvý už nevím o čem jsem chtěla psát a za druhý, i kdybych věděla, asi bych neměla náladu se rozepisovat.. Víš, pojmu to trochu jako nedělní chvilku poezie. No a teď bez cenzury, budu ti zase filozofovat o tom, jak je svět špatnej. Všichni se totiž tvaří, že ne, že svět a lidi v něm jsou v pohodě a relace jejich přenosů taky.. Ale ve skutečnosti spíš hledáš, jestli je vůbec na planetě někdo normální, no a stačí občas otevřít internetový zprávy a nebo si jednoduše pustit kroniku z novy a máš v tom hned jasno. Lidstvo se jednou zničí samo, ale víš co? U toho já nechci bejt, zase by se totiž našli tací, kteří by to shodili na tebe a jako by toho už třeba nebylo málo, žejo.. Kolem dokola lidi čtou pořád nějaký krimi, nad kterejma se ani nepozastaví a vlastně je ani nenapadne, že to samé můžou zažít i oni sami.. To už si nikdo neváží života? Ani trochu? No, zase jsem se nechala unést.. Dobře, trochu se vrátím do reality, ikdyž se mi moc nechce.. Vánoční svátky, ano, říká se jim svátky klidu.. Pro mě by byly, kdyby se kolem mě nepohybovaly jisté kruhy lidí, co si říkají rodina. Řekla bych ti jednu příhodu, ale nemám už žaludek na to ti to tu vypisovat (promiň), každopádně já se těším na to, až si budu moct jednou vánoce oslavit po svým. Jo, ani to, jak je budu slavit radši nenapíšu, protože by ses mi smála, ne proto, že by to nešlo ani proto, že to je nelegální.. Ale proto, že by ti to přišlo tak absurdní, že by tomuhle neuvěřil ani tvůj Džek. Ano, a když už jsme u toho zítra je Silvestr (teda aspoň myslím).. Ty si ho užíváš na Godlu v horách, kde momentalně není sníh, ale stejně ti tak trochu zavidím.. No a já budu mít k dispozici na tento báječný večer telku, ovladač a možná se najde i nějaký pití, pokud to nebude zrovna Sunar, nepohrdnu, ikdyž, možná bych nepohrdla ani tím Sunarem... No a to bude asi všechno... Tady tohle bylo pod naším stromečkem, když Ježíšek odlítal na peruti... Nevíš, co v tom mohlo být?? My to naštěstí rychle spálili, nikdo z nás nevěděl, jestli to nebyl třeba pokus o atentát nebo něco podobnýho víš co.. Jistota je jistota - takže letos bez dárků..


PS: miluji chvilky nedělní poezie, ikdyž je zrovna středa
PPS: a námořníkům ve svátek upéci medvěda... (PAMATUJEŠ)??
PPPS: Tak s kryšnou

Žádné komentáře:

Okomentovat