středa 16. prosince 2015

Co dělám, když spíš??!

Ahojky Julí,
ano, Mikuláše jsme si užili my a užily si ho i ty děti.. Mě tedy také nejvíc oslovila rodinka (spojené rodinky), kde jsme dostali do pravý i do levý nohy a pak jsme u našeho spolužáka v baráku seděli na schodech, protože se nám motala ta věc na krku. Kdo by to byl řekl, že s náma dva panáky takhle zatočí,.. Zajímalo by mě, co v tom bylo :DD ...Kdo by to byl řekl, co dělá nadpis, tenhle článek určitě rozklikl i člověk, který by to normálně neudělal....  Ale když jsi se zmínila o olympiádě, ano, dopadla výborně.. Asi pro tebe, byla jsi první a já čtvrtá. Mluvnice, to byla taková blbost spíš na logiku a tu já nemám, jsem slohovej typ, ale nechápu, kde jsem u toho slohu dva body ztratila, mít sloh za deset bodů, tak je mezi náma jen jeden bod... Tak ono mít 15bodů ze 40 není úplně výhra... No, ale abych se zase někam pohnula.. V pátek jsem byla s Američanem a ještě jedním týpkem ve fitku, ještě včera jsem nemohla napnout ruku, ale jinak to bodlo, horší bylo, že jsem zvládala cvičit jen s dvacetikilovou zátěží (to je málo)... Tenhle pátek se ve škole budou konat takzvané vánoční dílny (jako každej rok).. Mě jakožto aktivního sportovce nebaví tvůrčí práce a od šesté třídy prosím naší tělocvikářku, aby mi konečně dovolila přihlásit se ke klukům na florbal místo barvení perníčků.. A jo, mám to vyhraný.. Posílím naše družstvo jako jediná holka, snad dostanu svojí šatnu :DD No, dneska mi to  psaní nějak nejde, adventní kalendář už mám sežranej a štědrej den furt nikde, to mi teda vysvětli...


No, a tím se asi i loučím, nevím, co bych ti ještě měla sdělit, víš všechno... 

PS: Pusu a dobrou......
PPS: ....Sakra, nejdeme spát, jdeme do školy :(
PPPS: No nic, stejně dobrou !! Při výchově se spí krásně (zadní lavice) 

Žádné komentáře:

Okomentovat