středa 23. prosince 2015

Vánoce !?

Milá Sábo,
je to tady. Zítra jsou Vánoce a ty moc dobře víš, co to znamená. Cože ? Že nevíš ? Fajn, tak co kdybychom si to tu dneska probraly ?

1) přeplněná obchodní centra.
To je jeden z mnoha důvodů, proč jsem s nakupováním vánočních dárků začala už v listopadu, protože takhle čerstvě před Vánoci se to prostě nedá.

2) 4 kg navíc z vánočního cukroví
Tomuhle se asi nikdo z nás nevyhne, protože..... vy snad nevidíte, jak na mě ty vanilkový rohlíčky tak smutně koukaj ?

3) sníh
Ano, správně, to byla ironie.

4) adventní kalendář
Jsem jediná, která v tomhle nepodvádí a opravdu si poctivě vyloupne každý den jednu čokoládku ??

5) kapr
Kvůli Vánocům zemře každý rok přibližně...... 2 000 000 kaprů. Mějte city, žerte šutry.

6) jmelí
Líbí se mi obzvlášť to, co nám visí ve třídě, pokud se to tak dá vůbec nazvat...... ale tam si dají pusu maximálně tak kluci.

7) koledy
Dřív jsem je milovala a zpívala si s nima, ale teď, když nám to každou přestávku pouští ve škole v rozhlase..... už mě ten Ježíšek panáček nějak přestává bavit......

To bude ode mě asi vše, rozepisovala bych se dýl, ale mám vánočku v troubě a musím dozdobit stromeček :) :D.

PS.: napiš mi, co si dostala, až to dostaneš
PPS.: nové video !! https://youtu.be/TjAbIsP1rPQ
PPPS.: pořád se mi nevrátil hlas....

Žádné komentáře:

Okomentovat