středa 9. prosince 2015

Mikuláš 2015

Čauky Sabinko !
V sobotu se odehrála naše asi zatím nejšílenější vzpomínka. Chodili jsme na Mikuláše a vydělávali si tím peníze. No, když nad tím tak přemýšlím vlastně jsme jezdili..... tátovo úžasným Citroenem, kterého vlastníme už nějaký ten pátek a on po nás za šoférování nechtěl ani korunu :O uznej, že je super :) :D ...... nevím, které z nás by v reálném životě víc seděla role anděla, ale v takovéhle situaci to schytá prostě blondýna. Takže já jako andílek, ty v roli čertice a další dvě individua, která doplňovala náš tým. Bylo to super a vůbec nechápu, proč jsem se stresovala, že budeme ve skluzu, když jsme nakonec byli o víc jak hodinu dřív hotoví..... zajímavé :D a je super, že nás to bavilo a k tomu jsme si vydělali celkem slušnou sumu, na zbytek nákupů vánočních dárků :). Nejvíc se mi asi stejně líbilo u rodiny (nebo spíš rodin, bylo tam víc dospělých), ve které se po "vystoupeních" čtyř dětí, přičemž jedno zůstalo nahoře v pokojíku, s námi všichni vyfotili a nalili nám cosi..... co absolutně netuším.. co mohlo být :D Tequilla ? :D ...... kluci to vypili na ex a já to tam srkala na čtyřikrát. U toho jsem se párkrát rozkašlala a krk mě pálil o dost víc, než po "štamprli" nějakýho krabicovýho vína. Museli poznat, že nám ještě nebylo 18 let (dvoum z nás ani 15), ale tak co.... sranda byla, jen mi mrzí, že se mi hlava točila natolik, že si nevybavuji jména (ani tváře) holčiček, ke kterým jsme šli poté. No nic..... dnes jsem to chtěla jen tak shrnout, protože musím na olympiádu z češtiny a ty taky, puso :*. Tak se potkáme na místě.


PS.: chceš chodit i příští rok ?
PPS.: snad vám to s Matesem vydrží ^^
PPPS.: držím palce na olympiádu !

Žádné komentáře:

Okomentovat