středa 2. prosince 2015

Můj holič - je prima holič

Nazdárek Julí,
jak se asi máš, co děláš?? No jasně, dyť to vlastně vím, pravdomluvky se totiž vidí každý den ve škole a i mimo ni, teď jsme na sebe celkem dost fixovaný, skoro jako malé medvídě na Fekkyho, ale to je naprosto skvělý, takže vlastně ani nevím, co víš, že vím, že víš... A jelikož se mi poslední dobou moc líbí vtipy o blondýnách, protože se v nich tak nějak vidím, zůstanu u vlasů... Ano, nastala ta chvíle, kdy svou jinými obdivovanou hřívu vlasů shodím, ne teda tak úplně, protože ještě existuje věc, která se jmenuje MAMINKA, ale stejně. Mé husté dlouhé vlasy, které se pořád vlní šly pryč tak o minimálně dvacet čísel. Můj osobní kadeřník, je totiž nejlepší na světě a vlastně taky proto teď nemám na hlavě houbu na tabuli, kapucu či slupku od banánů... A proto, oblíbené slovo jisté osoby - Báj d vej, zajistilo mi příjemný a poklidný život s mým aktuálním střihem a nově upraveným vzhledem.. A asi není dobré, když sem teď napíšu, že ty vlasy by ještě chtěly trochu zkrátit, protože by si to mohla přečíst další jistá osoba a to by bol masaker. (Ano, do Slovenštiny často zavítám, protože je to krásný jazyk)...Co ale musím podotknout hlava nehlava, je, že má představa o ideálním vzhledu je ještě trochu jinde. Je hezké, když ke mně někdo přijde a mé vlasy obdivuje, ale srdečně bych těmto lidem přála, aby si je někdy vzali do koupelny ráno v sedm na úpravu, myslím si, že by můj vysněný sestřih uskutečnili během pár minut sami, klidně pomocí žiletky..


Ale aby tolik řeč nestála na vyřčených přáních jedné teenagerky, chtěla bych také zmínit, že už jsem našla ten způsob za co utratit nějaké penízky z brigády... Koupila jsem si nový mobil, to si myslím, že už je velký, protože já takový antitalent na technické prvky jsem prostě nikdy neudělala jakýsi správný krok k úspěšné koupi něčeho pěkného (co se týče elektroniky)... Teď tady nepropaguji reklamu, to by vypadalo jinak, ale svůj hlas dávám značce Lenovo, která svými chytrými SMART (jak já říkám) telefony obohacuje chytré lidi.. No a abych to tak nějak uvedla na pravou míru, dosáhla jsem toho, jakože jo, dovedla jsem si koupit mobil, nechat zmenšit SIMku a neumřel nikdo... Tím bych to asi ukončila

Teď mi dovolte pronést třikrát sláva, na svou adresu, protože jsme včera měli příroďák a já sázím na jistotu a mě prostě nikdo nevyzkouší,... Sešit jsem ještě od začátku roku neotevřela a ejhle, na zkoušení Sabina... Tak jakože můj pohled padl nejprve na učitelku, zda to myslí vážně, když jsem pochopila, že to vážně myslí, zadívala jsem se do země a pak se vztyčenou hlavou šla na porážku. To co jsem tam předvedla nebyl kdovíjakej extra kousek, ale já dostala dvojku :O Nemám sluchovou paměť, takže v podstatě to, co jsem tam řekla, jsem řekla a slyšela poprvé v životě... A teď Báj d vej, sláva, sláva, sláva... Tohle muselo ven...

PS: Juli, já mám strach,..
PPS: Už třikrát se mi vypnul a restartoval počítač, takže tohle píšu už počtvrtý..
PPPS:.... není to vtipný
PPPPS: Papa, příště

1 komentář: