středa 25. listopadu 2015

Nákupy with der Bruder

Ahojda Sábo,
nesnáším učení, nesnášíš učení ? Pojďme ho nesnášet spolu..... neděje se absolutně nic jinýho, kromě učení. Grrr, vykašlala bych se na to. Minulý pátek tu sice jedno zpestření dne bylo a to, že jsme se na těláku pokusily trumfnout kluky, kteří mají téměř každou hodinu této tělesné výchovy vytažené ponožky až ke kolenům a triko zastrkané v kraťasech..... a to tak, že jsme se náhodou před začátkem hodiny sešly všechny na záchodech a ovázaly si toaleťák okolo hlavy..... sice se párkrát přetrhl a učitelka nás poté donutila to všechno vyhodit, ale.. stálo to za to :D. Včera jsem byla se starším bráchou v Plaze na nákupech. Vím, že si na něj občas stěžuju, ale tímhle si u mě povýšil :D, snad poprvý mě vzal někam nakupovat a všechno mi to zaplatil s tím, že to nejspíš dostanu pod stromeček. Nemůžu se dočkat :3. Hrozně mi teď berou košile, takže jsem si vybrala košili a k tomu ještě úzký černý džíny s vyšším pasem :). Jak na tebe působí ta nová spolužačka ? Opravdu jí nezávidím, že přešla takhle ve čtvrtletí devítky na úplně jinou školu, ale zatím mi přijde taková tichá.... jasně, nikdo by se hned první den moc nevybavoval, ale ona mi celkově přijde taková zastrašená. Ale tak co, podle mýho se přidá k druhý polovině holek..... už by jich bylo pět, o jednu převažují, Sabi ! Musíme k nám do klanu přibrat třeba mýho spolusedícího (se kterým jsem si mimochodem celý pondělní večer posílala hlasovky a učili jsme se tak němčinu.. jemu přišla na tahák a já mám za jedna :D). No nic, já pádím do školy. Celou noc se mi stahoval film, na který se chceme dneska s Tedem podívat (on chce :) :D), tak schválně, jestli to bude stát za to :D. Drž mi palce při testu z ájiny a paaa ♡ !!

PS.: včera jsme se na to natáčení vybodly, ale tak.. snad ještě někdy něco natočíme :) je toho moc.... :/
PPS.: musím dneska cvičit na klavír
PPPS.: a to mam i doúčko z matiky..

Žádné komentáře:

Okomentovat