středa 11. listopadu 2015

Budeme chodit na Mikuláše !!?

Ahojda, Sábo
Víš, co je úžasný ?? Že jsme si naplánovaly program na 5. prosince a já nebudu muset být doma a brečet, že k nám už Mikuláš nechodí..... kecam, strašně jsem se vždycky bála čertů a odmítala zpívat písničku :D ..... ale dál.. je super, že jsme se rozhodly letos vytisknout inzeráty a chodit na objednání po okolí v převlecích a rozdávat dětem sladkosti a radost ^^. A myslela jsem, že bych možná přemluvila bráchu, aby nás vozil, zvládli bychom toho víc a co si budeme nalhávat..... víc peněz. A dneska už psala první zájemkyně, luskusní ! Akorát opravdu netuším, kde seženu křídla, z čeho vyrobíme Týpkovi takovou tu děsivou hůl, nebo berlu, nebo co to je..... a čepičku s vousama.. bude to těžký, no, ale zároveň se mooc těším ! Ale víš, co už není až zas tak moc úžasný ? Asi v půlce prosince je další soustředění (oddíl Green)..... je to sice jen jednodenní, ale o to asi i hůř, protože budeme mít pouze cca 12 hodin na to, zdolat spoustu kilometrů, splnit několik úkolů a podobné věci..... ale největší strach (snad kromě toho, že se bojím, že až budu zavírat kapesní nůž, ufiknu si palec.....) mám asi z toho, že nerozdělám oheň, který navíc máme rozdělávat před všema a vysvětlovat předtím, jak to děláme + nesmí to být ani jeden ze způsobů, který nám ukazovali minule..... zákaz zapalovače, benzínu, pepa..... :D takže asi podpálím vatu a budu doufat, že nebude pršet a nenastanou jiné komplikace.
Jinak asi nemám moc co říct.... mrzí mi, že ses včera trošku pohádala s mamkou do telefonu, kvůli tomu natáčení videa, ale neboj..... za dva dny to zas bude v pohodě :).
Jo a moje maminka přitáhla domů dvoje šaty (jakože už pro mě do tanečních na příští rok), ale bohužel mi zakázala rozesílat jejich fotky. Chce mi je dát jako "překvapení" k svátku/Vánocům, ale musela jsem si je zkusit :D.
Báj d vej jsem si to minulý čtvrtek maximálně užila v kině :3 "Fak jů pane učiteli 2" je naprosto suprovej film, můžu (můžeme) jen doporučit.
Je zvláštní, že ti sem píšu o tolika věcech a i přesto je to poměrně krátký článek :D ale nevadí......



PS.: půjdeš taky do tanečních ??
PPS.: dobij si prosím kredit :D
PPPS.: přikládám fotku sušenek bez významu, které jsme upekli s Tedem ^^.. koukni o malinko výše

Žádné komentáře:

Okomentovat