středa 6. ledna 2016

Bobing 2k16

Ahojda Bino !
Tak.. co je u tebe nového ? U mě asi takhle..... sněží ! :33 a to je naprosto megaúžasný !! Můžu jet na hory a to nový prkno získá uplatnění..... nemůžu se dočkat. Jo a na Silvestra jsem se neopila, co to tu šíříš za fámy ?? Byla jsem NAPROSTO střízlivá, není mi přece ani patnáct let. A zrovna já zákony dodržuju, ne ?? :D jo a včera se úžasně bobovalo ! Za to odpoledne ti děkuji, jen škoda, že kvůli tomu nestihl Týpek sestříhat video, ale nevadí.. hlavně, že po delší době zas vyjde. Co myslíš, že si lidi pomysleli o třech "puberťácích", z nichž má jeden asi metr 80, jak táhnou boby a míří k doubravecké sjezdovce ? Ne, to není oficiální název.....

No nic, teď to ve škole bude zas chvíli teror, že ? Blíží se vysvígo a teď jde o známky..... ale co, pak se půl roku na známky zase hrát tolik nebude, to budou příjmačky, že ? :D super.....

Jo a nefunguje mi počítač, ale slibuju, že až budu psát příští článek, bude to MNOHEM propracovanější a přidám i nějaký ten obrázek, ale mo-mentálně mám taaak moc pomalý mobil (a hlavně jsem líná), že to trošku odfláknu a budeš si skutečně muset počkat :D. Mám tě ráda ! :D :3

PS.: hádej, kdo mi asi tak po půl roce poslal žádost ......
PPS.: ne, Fekky to nebyl :) :D
PPPS.: tak já pádím do školy, papá :*

Žádné komentáře:

Okomentovat