středa 20. ledna 2016

Já a shopaholic ?

Nazdárek, Bruneto
Tak co ? Jak ti jde vylepšování čtyřek na dvojky na poslední chvíli ? Mně se to prozatím daří úspěšně a jsem strašně ráda. Inu.... nechci se tu dneska vypisovat o vysvědčení, protože toho mají už asi všichni po krk, takže jsem se rozhodla pojmout to trošku jinak..... pojďme si společně popovídat o tom, proč mám plnou skříň oblečení a stejně nemám každý den co na sebe.... !? Vždyť je to logicky nemožné, asi jsem blázen. Dostala jsem k Vánocům hromadu hadrů a i přesto každý večer stojím u skříně v mém fialovém pokojíku a vybírám si, co by asi tak šlo sladit a přemítám, zda už jsem tuhle košili v tomhle týdnu měla na sobě..... jo a ani ne za měsíc mám narozky, víš o tom ?? Koukej navalit dárky :3 :D. Bude mi už totiž 15 let, to mi otevírá nové obzory (myslím samozřejmě řidičák na motorku, puberťačko.....). A to znamená zase nový oblečení. Chtěla bych triko s GD, tak mi ho snad rodiče koupí (ahoj mami). Dále bych si přála nějakou tu sukni, protože je nenosím a snažím se rozvíjet..... no a uvidíme, co Blondýnu ještě napadne.....
Každopádně.. do Krkonoš se těším, bude to megasuper a jen by mě zajímalo, jestli do tý doby uděláš řidičák a to vaše (tvoje) rozkošný oranžový autíčko se nerozpadne :D. Tak tímhle se už asi dneska loučím, Sábino a snaž se ve škole.. jde nám o známky.... už jenom 3 dny, věřím ti !!

PS.: já vím, slibovala jsem dlouhé texty a obrázky, ale úplně jsem zapomněla, že je středa a dneska mám nabitý odpoledne doučováním a jedu se podívat do nového bytu brášky..... :(

PPS.: mám tě ráda

PPPS.: tak za chvíli ve škole :D :*

Žádné komentáře:

Okomentovat