středa 13. ledna 2016

Bina je robomozek... Plány 2k18

Ahojda Blondýno,
tak sem zase píšu. Na dnešek jsem se tedy důkladně připravila a opravdu s předstihem jsem začala přemýšlet, o čem to tu dnes bude? A jak už to tak někdy bývá, když Bina začne přemýšlet, obvykle se něčeho dopídí. Před pár dny jsem totiž dostala svůj životní nápad. Přišel znenadání, jako blesk z čistého nebe. Já už se znám celkem dlouho a v dubnu to bude 16let, ale i za tu dobu už o sobě můžu říct, že jsem jakási chodící truhlička na nápady. Truhlička proto, že jak pořád něco vymýšlím hromadí se to ve mně, ale zároveň se hodně věcí sype ven a proto jsem jeden takový velký koloběh, něco jako odpařování vody, dostáváš a dáváš. No a teď ten nápad. Dobře, už se k tomu přiblížím, měla jsem ještě v plánu ti tu sypat z rukávu nějaký fakt hustý slova, abys musela otevřít tu tvou wikipedii a přijít na opravdový význam, ale ani já nemám až tak vtipný repertoár a proto už to řeknu...

MY POJEDEME NA DOVOLENOU!!!

Jo, přesně táák!! Pravdomluvčí tým, který obsahuje tvé jméno, Zikyho a taky mou maličkost prostě pojedou na hory. Já jsem z Vás nejstarší, ale aby to mělo grády, pojedeme až budem na konci druháku. Bude léto 2k18 a já už možná budu mít řidičák, což je vlastně ten další důvod, proč mám z toho radost. Když na potřetí udělám řidičák (o čemž by mohli někteří pochybovat), a ještě k tomu dostanu od maminky její auto, který už je starší než já (protože ona si konečně splní sen a bude mít své Suzuki 4x4), a proto by bylo fajn, kdyby ještě jezdilo.

Ha, a takhle to bude vypadat v reálu... Na obrázku je vidět Pravdomluvčí tým a všechny drobné detaily, (to auto se mi moc povedlo)..



No a teď něco málo o tom prdítku, rabachor (chcete-li). Za svůj život prošlo několika opravami a kdyby jsme neměli známýho na policajtech, tak už tak deset let neprochází ani technickou.. Je to seátek oranžovej, ale moje mamka by řekla, že je lososovej. Náhon na všechny čtyři fakt nemá, divila bych se, kdyby vůbec nějakej náhon měl. Je čtyřmístný, ale to neznamená, že se v tomhle autě budou vozit čtyři zadky, tak to ani náhodou.. Na naši dovolenou v něm pojedou tři + džipina (GPS) z toho Ziky sedící vedle mě s mapou v ruce a komunikativním přístupem typu: teď zatoč doprava (a tato informace přijde ve chvíli, kdy bude teprve před zatáčkou ne až po ni).. Protože džipinu, která bude tvrdit: ,,nyní zatočte doleva" a tam bude skála, rozbiju a následně vyhodím z okýnka po sto metrech... Z toho bude vzadu pohozená Blondýna, která bude vyrovnávat auto, u toho držet kufry a hubu, a pak se možná dostaneme i na silnici, protože nikdo, ale fakt nikdo neřek, že tam fakt dojedem. No a jestli se nám to auto cestou nerozsype a jednotlivý části nezůstanou v podkrkonoší, třeba do toho Špindlu fakt i dojedem... Ano, to jsem se zadýchala (jo, já vím, já nedýchám, ale nech mi tu radost).. No a teď se přesuneme do samotného cíle našeho cíle (to mám ale bohatou slovní zásobu, viď??) Vybereme si nějaký krásný hotel - Bina to zařídí!! A já budu váš dozor - haha, a to se mi na tom líbí nejvíc (ne dělám si srandu).. Nejvíc se mi líbí to, že pojedeme do hotelu, kterej bude mít bazén a budeme tam mít snídaně a večeře a na obědy půjdeme vždycky někde na tůře a večer bude k dispozici alkohol - ale vám nebude 18, takže je mi vás líto.. A budeme mít manželský pokoj s přistýlkou..

PPS: Začni psát seznam věcí Julčí...

PPPS: Přispíváte mi na benzín :D

PPPPS: Robomozek - je vlastně mozek naprogramovanej na robota a mám ho jenom já..

PPPPPS: Mám vás ráda...

Žádné komentáře:

Okomentovat