středa 2. září 2015

První školní den - v devítce ♡ !

Co je to 1. září ? Já ti to povím, Sabinko..... to je přesně ten den, kdy je před tebou 10 měsíců školy. Někdo řeší, co si oblíkne, jiný zas, jak se z tohohle dne vykroutit. No a holka, co k nám měla přijít neudělala opravky a propadla, že ?? Hele ale vůbec mi to nevadí.....
Poměrně jsem se těšila. Ale ne na učitelky, testy a zkoušky..... jen na ty lidi. Přes prázdniny mi docela dost chyběli. Ke škole jsem přišla hodně brzo, takže jsem tam tak seděla s klukama a okolo šla třídní s ještě jednou učitelkou a sdělily nám, že místo hodiny (nebo.. místo většiny času z hodiny) budeme my tři (já a klucí) stát u pasování prvňáčků a držet cedule...... bylo to fakt super, no. Hlavně jak starosta četl básničku. Po té zdlouhavé hodině nás docela hodně šlo společně do Crossu (což mě překvapilo) a pak ještě na hřiště. Jak jsi odešla, tak jsme tam trčeli ještě skoro 3 hodiny. Maminka už se o mě strachovala..... odešli od nás dva lidé, což mi nějak nevadí, spíš naopak..... a je sice super, že v pátek budeme mít jen 5 hodin, ale mně na to samozřejmě připadne hodina klavíru.....
Uvědomuješ si, že už jsme v devítce ?!! To je megadivný ! Děsivý, ale zároveň strašně super.. můžeme tyranizovat ty mladší (neříkej mi, že o tom nesníš už 8 let.....), stejně tak, jako jsme si to museli vytrpět my. Už na tom pomalu pracuju, budeme chodit po chodbách a nahlas křičet, ovládneme záchody a ráno si před školou sedneme na jediný místo, kde se dá sedět a neprší tam !! Naprosto luskusní. Na nějaký kamarádíčkování se s osmákama ani nemysli.
Báj d vej, strašně se mi líbil outfit mého spolusedícího a ty jeho vlasy, super !! A jak vyrostl.... proč ty kluci vždycky přes léto tak vyrostou a já jsem furt stejná ?? Teda.. ne, že bych chtěla růst, upřímně bych chtěla mít asi ještě míň, než těch mých originálních 165 centimetrů..... hrozně se mi líbí, když je holka drobná a její kluk megavysokej. Tak na co že si to tu vlastně stěžuju ? Měla bych si přestat protiřečit.
Toť ode mě asi vše, Puso.

PS.: můj outfit pro první den (mimo ty sexy ponožky :D) :

PPS.: jsme deváťáci !!

PPPS.: musíme něco začít nacvičovat na vyřazování na konci školního roku

PPPPS.: my jsme VÁŽNĚ v devítce !!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat