středa 15. srpna 2018

Sebeláska ?

Ahojky, Sabinko !
Na začátek bych ráda podotkla, že nechápu, proč protestuješ proti deštníkům. Jasně, je to tvoje věc, kdyby sis neholila nohy, tak to taky respektuju, ale když si představím, jak kráčíš tím letním deštěm, jen v balerínkách, sukni a přiléhavém tílku, kapky ti stékají všude možně, tvé kudrnaté vlasy se mokrem kroutí ještě víc.. no zkrátka, pořiď si deštník. Kapuca nestačí. Né, dělám si srandu, dělej jen to, co uznáš za vhodné, ostatně i o tom bude můj dnešní článek.
Selflove, sebeláska, milování vlastního těla i duše a tak dál. To všechno je naprosto nezbytné k životu, pokud chcete být maximálně sebevědomí a jen se nelitovat, že jste moc tlustí, hubení, vysocí, malí, máte pihy, nemáte pihy, máte chlupy na zádech, mezeru mezi předními zuby, vybočenej palec na noze, krepatý vlasy, splihlý vlasy.. zkrátka znáte to.
Ale je to skutečně tak jednoduché, přijmout se takoví, jací jsme ? Já osobně si myslím, že hlavně MY sami se musíme ve svém těle cítit pohodlně. Pokud máme pár kilo navíc a nelíbí se nám to, ačkoli okolí nám stále říká věci jako : ,,Nejsi tlustá, prosím tě.", nebo : ,,Jsi jen prostorově výraznější, alespoň tě nikdo nepřehlédne !", tak s tím něco udělejme. Je to naše tělo, my se v něm musíme cítit co nejpříjemněji, i kdyby se z toho ostatní měli víte co.... a i naopak, pokud máme pár kilo navíc, okolí se to třeba nelíbí, ale my se cítíme komfortně, proč bychom měli hubnout ? Někomu se to třeba líbí. I mně se líbí slečny/ženy s křivkami. Je to naprosto individuální.
Samozřejmě neříkám, že když je někdo obézní nebo vychrtlý tak, že ho to ohrožuje na životě, ať s tím nic nedělá, pokud s tím něco dělat jde.
Nejhorší na tomhle všem je, že lidé se srovnávají s jinými lidmi. Kdybychom neviděli těla/tváře/vlasy jiných lidí, třeba bychom si nikdy neuvědomili, že to naše tělo/tvář/vlasy nevyhovuje stereotypům, kterých se poměrně dost lidí ve světě drží.
V každé zemi byl, je a bude nějaký ideál krásy. Hodně hodně dříve to byla například Věstonická Venuše (nehleďme na chybějící končetiny, prosím) se svým oplácaným tělem, poté také Kleopatra s malým "knírkem" pod nosem, kterým se pyšnila.. celkem nedávno to byla slavná Marilyn Monroe s ladnými křivkami a dnes to jsou různé zpěvačky, herečky nebo hvězdy sociálních sítí, které se ženy snaží napodobovat.
Já bych třeba strašně chtěla mít dlouhý nehty. Buď svoje nebo i umělý, jako má dnes dost holek i v mém okolí. Je pravdou, že teď v létě jsem už ty své dost dlouhé měla, narostly mi na dovolené v Egyptě, ale jakmile jsem se vrátila do běžného života, tři se zlomily, tak jsem to ostříhala všechno. Nemůžu je mít kvůli klavíru. Hraje se s nimi na něj špatně, klape to a ty na palcích se většinou po jedné rychlejší skladbě zlomí. Ale to je cena za to, že miluju hudbu a moc ráda ji "vytvářím".
Dříve se většina žen neholila. Dnes se většině žen hnusí v podstatě jakékoli ochlupení na jejich těle, pokud se nejedná o vlasy, obočí nebo řasy. Já nejsem výjimkou, taky se holím, ale mám to štěstí, že nemusím tak často, protože jsem přírodní blondýna (lol) a moc rychle mi chloupky nerostou. Takže ne, neholím si v létě nohy každý den, ani obden, ani každý třetí den. A když se nějaká dívka/žena neholí vůbec, tak co. Asi nám z nějakého důvodu ty chloupky rostou, ne ? Kdyby to bylo opravdu tak moc nechutné a nehygienické, tak by nám asi nerostly, ne ?
Ostatně dnes jsou takové malé nedostatky spíše přednostmi. Dřív by bylo nemyslitelné, aby modelka měla nějaký takový nedostatek. Třeba tu mezeru mezi zuby, veliký nos, pihy po celém těle, každé oko jiné barvy, vitiligo (onemocnění pigmentu v kůži), plochý hrudník, cokoli..
Teď poněkud odbočím od tématu, ale Sabi, hádej co, já si koupila novou podprsenku. A je fakt moc pěkná, taková bílá s černou krajkou kolem, nemá kostice, možná je to spíš taková bralletka a už se nemůžu dočkat, až ji budu nosit. A proč je to tak překvapivá zpráva ? Protože (jako dost často) jsi na mě měla silný vliv, tentokrát v hnutí #bezpodprsenek, #zahoďmepodprdy, #svoboda🐐🐐 pokud chcete.. a já ji opravdu dost zřídka obleču. Hrozně lidí se tomu diví a mají řeči jako : ,,Nezapomněla sis dnes něco ? Hahaha.", nebo : ,,Nestydíš se trochu ? K tomu bych se teda neodvážila." a tak podobně, no. A ne, nezapomněla a ne, nestydím. Dřív jsem v podprsence skoro i spala a to jsem na tom hrudníku měla ještě 3x míň (ano, to jde) prsou, než mám v dnešní době. A cítím se takhle fajn. Přece.. kdybys neměla nohy, tak taky nenosíš boty, ne ?
Ale ta bralletka je skvělá. Je pohodlná, lehká, roztomilá, nikde neškrtí ani netáhne a je to 75A. Chápeš !!? 75 ! Já mam normálně větší, takže tuhle krásku jsem tam fakt nemohla nechat. A ne, fotku v ní sem dávat nebudu. Vím, že bys chtěla, Sabi, ale bohužel kdyžtak budeš muset přijít ke mně domů a pokochat se naživo.
Takže tímhle bych to asi tak ukončila.. mějte se rádi takoví, jací jste. Život je krátký, tak ho nepromrhejte myšlenkami na to, že se sami sobě nelíbíte.

PS.: milujte se a množte se !
PPS.: jsem s Matesem pod stanama a je to veeeeliká zábava
PPPS.: snad tu bralletku budu nosit, už jsem si odvykla si pod triko ráno něco oblékat

Žádné komentáře:

Okomentovat