úterý 22. května 2018

Kaktusárna 2 🌵💚

Dobrý den, Sábo (vykám Ti, je ti totiž 18) !
Je tomu již více než rok, kdy jsem napsala legendární článek "Kaktusárna". Pokud jste ho ještě nečetli, rychle si ho zde na blogu nalistujte, je to příběh mnoha strastí, smrti, osvobození a citů. Je to prostě parádka.
Takže.. mí kaktusoví bratři a sestra velmi vyrostli, jsou již dospělými, protože, jak jistě všichni víte, kaktusáci dospívají rychleji.
A zde je máme !

ŠALÍNA !
Šalína se stala nezávislou židovskou kaktusovou ženou a rozhodla se utéct z mé poličky. To se jí ale nikdy nepodaří, jelikož se zasekla. NIKDY. Našla si přítele na dovolené v Mexiku a chce se vdát. Ale stále je to nezávislá kaktusová žena.

IGOR !
Igor musí stále něčím vyčnívat. Nedávno mu na hřbetě našli malé siamské dvojče, které mu sice znemožňuje pohyb, ale díky němu se necítí tak sám, když v noci ostatní spí a on bdí. Zpívají si spolu písně jako u táboráku, ale ten bohužel nikdy nezažijí, protože se také zasekli v poličce.

BORIS IVÁNOVIČ !
Boris Ivánovič je prozatím jediný nezaseknutý kaktusák v poličce. Jeho český jazyk se dost zlepšil, tak i on zvládá občas zpívat klasické táborákové vodrhovačky. Na sezení u psychiatra už nedochází, protože jeho duševní stav se vskutku zlepšil.

A teď bych prosila o minutu ticha za Kriplína. Je mi líto, ale bohužel nepřežil zimu :( . Už ani o větší kaktus se nedokážu postarat. Hlavně mi nikdo, prosím Vás, nesvěřujte děti, děkuji.
Jo, to mi připomíná, že jsem teď na dvoutýdenní praxi na základní škole, kam jsme chodily, u prvňáčků. Je to zábava, oni jsou zábavní, zvládám počítání do dvaceti. Kam se poděly mé matematické schopnosti ??

PS.: jsem pořád strašně unavená
PPS.: za dva týdny a dva dny jedu do Španělska
PPPS.: o ty kaktusy se ani nestarám :)
PPPPS.: nevolejte ochránce rostlin, prosím

Žádné komentáře:

Okomentovat