čtvrtek 4. ledna 2018

8 nejběžnějších novoročních předsevzetí

Šťastný Nový rok vám všem !
Je tu již dlouho očekávaný rok 2018 (fuj, to je ale divný) a s ním přichází i spousta našich předsevzetí. Já jsem si letos/loni žádná neurčila, asi jednodušše proto, že jsem na to nenašla čas a nikdy mě na plnění takových slibů moc neužilo. Ale ráda bych zde napsala takový menší seznam asi nejběžnějších novoročních předsevzetí, která všichni dobře známe, ať už od sebe či od svého okolí. Nebudeme to už prodlužovat a jdeme na to !


1) PŘESTANU KOUŘIT/PÍT
Fakt tomu věříš ? Myslíš, že když nedokážeš přestat v nějaký obyčejný den, že tomu oslava Nového roku napomůže ? Jen si nedělej iluze.. i když je pravda, že jsem tátovi k Vánocům nadělila knížku "Jak přestat kouřit", byl to spíš takový vtip, ale faktem zůstává, že chtěl přestat kouřit, jsem se narodila.. no, táhne mi na 17, tak uvidíme, jak to půjde dál. :D


2) ZHUBNU
Jistě.. když to nejde přes Vánoce, kvůli všemu tomu cukroví, tuně bramborovýho salátu a smaženým řízkům, neexistuje lehčí řešení, než že si toto předsevzetí dáš až po svátcích. Ale co až přijde léto ? Hodně volného času, zmrzlina, koktejly, dovolené all inclusive, zmrzlina, zmrzlina, alkohol.... zůstaňte tlustí a na příštího Silvestra už vás to nebude trápit !


3) BUDU SE UČIT
Toto převážně platí pro studenty, ale to je snad jasné, že.. stejně se na to nakonec vykašleš. A víš co ? Škola není všechno, když se alespoň trochu snažíš (a nepropadáš), nemusíš sedět každý den několik hodin nad učebnicemi a shánět si doučování na víkendy.... myslím, že by sis spíš měla víc užívat života, no ne ? Budeš snad v šedesáti letech vzpomínat a vykládat svým vnoučatům o tom, jak jsi napsala test z biologie na jedničku nebo perfektně zvládla zkoušení z jazyka anglického ? Takhle si to teda já nepředstavuji.

4) BUDU MILEJŠÍ KE SVÉMU OKOLÍ
Ehm.. je vůbec třeba se k tomuto vyjadřovat ? :D stejně ti jednou rupnou nervy, nemusí to být hned, ale rupnou. Protože chování některých lidí je prostě nesnesitelné a můžeš se snažit sebevíc, ale troufnu si říct, že nikdo nedokáže být pořád vysmátý a hodný na všechny kolem sebe.


5) NEBUDU UTRÁCET TOLIK PENĚZ
Jo, Sabinko.. to jsem si také říkala. A včera jsem šla nakupovat do H&Mka. Prostě slevy všude, není možné si toho nevšímat. Spousta z nás dostala od rodiny k Vánocům nějaké peníze. Měla jsem v plánu si je našetřit na něco většího, ale co.. žijme okamžikem.... ty kalhoty jsem opravdu potřebovala. :D


6) BUDU SE KAŽDÝ VEČER ODLIČOVAT
Dobře, tohle je hlavně z mé hlavy :D , já totiž nesnáším, když jen někde zaslechnu, že se nějaká dívka prostě před spaním neodlíčí. Nenávidím to. Je to hnusný. Fuj. Bohužel jsem i já učinila výjimku a na Silvestra jsem se na to prostě vykašlala a řeknu ti.. ten pocit ráno, to se nedá ani popsat. Slepený řasy, červený oči.... už nikdy víc, prosím !


7) NAJÍT NOVOU LÁSKU
Málokdo chce být sám, ale když pořád hledáš a hledáš, může tě to snadno dohnat. Vymetání barů a večírků tě snadno může dovést k tomu, že se probudíš v pokoji někoho, koho ani neznáš, bude tě dost bolet hlava, když se otočíš, je tu velké riziko, že spatříš někoho, kdo je opravdu divnej a.. když tě odkopne, možná ti po něm zůstane mimčo, ne ? Aspoň bys nebyla sama ! Ne, vykašli se na to.. vždycky si můžeš raději pořídit kočku. Takže rada na závěr zní : raději se soustřeď sama na sebe, on už se někdo objeví.


8) NAUČIT SE NĚCO NOVÉHO
Chceš se naučit surfovat, hrát na nějaký hudební nástroj nebo třeba mluvit cizím jazykem ? Nejspíš tě to bude stát peníze a spoustu času, takže místo učení se španělsky si raději kup kvalitní Tequilu, místo italštiny italské víno s pizzou a budeš se cítit, jako by ses v dané zemi narodila !



Doufám, že vás článek pobavil, neberte si (prosím) nic osobně a užívejte nového roku. Berte to jako nový začátek ! Pokud.. pro vás nebyl rok 2017 přímo procházka růžovým sadem. Takže já se loučím a ještě jednou, šťastný Nový rok !

PS.: nechci do školy
PPS.: ale mám nové oblečení :D
PPPS.: doufám, že jste se zřídili na Silvestra

Žádné komentáře:

Okomentovat