středa 10. ledna 2018

Cesta do ráje

Nazdárek Jůli,
tak dnes se opravdu vyznamenám a zanechám ti zde jen kratší článek o mém životě. S příchodem nového roku jsem začala jinak přemýšlet a taky se jinak chovat a vyjadřovat. Dovedly mě k tomu okolnosti, ale taky pocit, že můžu žít líp. A tak jsem teď zase jiná a pořád si to užívám. Dělám jiný věci, vídám se s jinýma lidma a žiju život, do kterého už si nenechám od nikoho kecat. Dospívám a protože už to bude zanedlouho skutečně pravda, snažím se podle toho i vypadat a jednat. Víkend, který proběhl byl jedinečný, měla jsem být sice na maturáku a spát u Anežky, ale nakonec jsem s tebou jela na hory a nemohla jsem udělat nic lepšího, však ty víš. A děkuju. Přihazuju pár fotek a uvědomuju si, že jsem dneska prakticky nic neřekla, ale jinak to nešlo, omluvte mojí neschopnost organizovat čas a seřazovat myšlenky, mám jich spoustu, ale často marně hledají mozek..





PS: Mám tě ráda Jůli ❤


Žádné komentáře:

Okomentovat