úterý 30. ledna 2018

Kdo mi krade oblečení ?

Zdravím, Sabinko !
Jak si jistě pamatuješ, v pondělí tohoto týdne, tohoto měsíce a toho roku jsem ti napsala velmi smutnou zprávu.. přes hodinu jsem se přehrabovala skříní a nemohla jsem najít své oblíbené černé tílko. Jakožto mé nejvěrnější poradkyni jsem ti ihned psala, co se stalo a doufala, že mi poskytneš pomoc. Ty jsi mi vypsala řadu rad, které tady já teď poskytnu i ostatním ženám/dívkám/chlapcům v rolácích a hrdě se pod tvou práci podepíši.

1) Ty jsi fakt magor, Juli, určitě ho máš ve špíně.
Velice cenná rada. Můžeš prohrabat svůj šatník třeba 20x, ale pokud máš své oblíbené tílko v koši na prádlo, je to jen zbytečná námaha.
Bohužel tam mé tílko nebylo.

2) Vzpomeň si, kde jsi ho viděla naposledy.
Opět vskutku užitečná rada do života ! Mám štěstí, že poměrně často dokumenuji, co právě mám na sobě. Vím, že jsem ho měla přede dvěma týdny v sobotu v jedné moc pěkné kavárně v Plzni. A ne, jednou to není Kros Kafé.
Bohužel ani to mi příliš nepomohlo a své tílko jsem nenašla.

3) Nechalas ho možná u svýho kluka.
Lol, nemám kluka. A kdybych měla, věřím, že bych si u něj nic nezapomněla.. jsem hodně pečlivá a všímám si téměř všeho.



4) Někomu jsi ho půjčila.
To je také možnost. Jenže já nikomu své oblečení nepůjčuji. To už by musela být opravdu krajní nouze. Třeba kdyby si Verča zapomněla tričko na tělocvik.. tak bych jí půjčila své a obětovala se, necvičila bych. Vím totiž, jak ona miluje zdravý pohyb, tak bych jí ho ráda poskytla.

5) Vzala ti ho ségra a strčila k sobě do skříně.
Ségry mám dvě, ale obě bydlí mimo můj domov. Tudíž je celkem nemožné, abychom si popletly oblečení. A možnost, že by jedna z nich nepozorovaně přišla k nám domů a vzala mi ho.. ta je nulová. Myslím. :D

6) Tak nevím, seš marná. Zloději nebo duchové ?
Na 120% duchové ! Není to totiž poprvé, co se mi takhle ztratil kus oblečení a objevil se třeba za několik týdnů, ne-li za déle. Například černé kraťasy z Terranovy jsem hledala půl léta, až jsem byla nucena si koupit ty samé, nové. Odletěla jsem v nich do Řecka a po příletu domů, jsem ty staré našla v šuplíku. V šuplíku na šmimky, které nepoužívám, kraviny a podobně. Proč bych je tam dávala ? Nechápu.
Nebo šedé tílko na tělocvik. Hledala jsem ho ve skříni minulý rok a když jsem ho nenašla, táta prohrabal koš s prádlem na žehlení. Obrátili jsme ho vzhůru nohama. Nebylo tam. Večer přišla domů máma, podívala se do toho koše a ono tam bylo. Tak wtf ??

PS.: našla jsem ho, bylo na ramínku pod černým tričkem, které bylo pod černým svetrem
PPS.: ale stejně za to můžou duchové
PPPS.: uklízejte si ve skříních..

Žádné komentáře:

Okomentovat