středa 29. listopadu 2017

Proletěl se u nás doma Amor

Ahojda Julinko,
vždycky jsem si myslela, že kdybych měla kluka na vojně, že na něj počkám, když tam ty dva roky bude, jenže jedna věc je si to myslet a druhá věc to udělat. Asi teď nechápeš, proč píšu o tomhle a ať nad tím přemejšlíš jak chceš, nemá to logiku a možná jen lehce tušíš, kam tim směřuju. Jestli aspoň tušíš, tak jsi na tom líp než já, já totiž ani netuším. Vím jen, že jsem se chytla jedné takové myšlenky, kterých mám plnou hlavu a které se týkají jak jinak než chlapů a když vidím ty dnešní, vracím se alespoň v myšlení ke starým časům, kdy chlap byl chlap a nemusel se jako dnes neúspěšně pokoušet jím být a ve výsledku jím nebýt. Prostě dřív to tak fungovalo. A vojna byla jakýsi symbol mužství. Dneska bych ty bábovky chtěla vidět, nakonec by tam stejně musely poslat nás, aby jsme je zachránily (a to nesnášim feministky, protože i když to nechceme slyšet, ty chlapy prostě potřebujeme). Dnešní doba si totiž zvykla na pohodlnost a nic nedělání a populace jako taková si to velmi ráda vzala za své. Co bys ale tenkrát dělala ty? Sáhni si do svědomí, kdybys měla kluka, co by ti šel na dva roky na vojnu, čekala bys ty dva roky v celibátu, o žádnýho jinýho bys ani očkem nezavadila a hrdě bys pak na něj čekala u toho vlaku?? Dobře, tak je tu teoretická možnost, že jo. Spíš by záleželo na tom, do jaký míry je to kretén a jak moc sis toho byla vědomá ještě před tím než ti na tu vojnu šel. Ale nalejme si čistého vína.. Nečekala bys na něj. Možná by tě to tak dvakrát napadlo, že by to teda asi jako bylo dobrý udělat, ale nakonec by stejně vyhrála ta druhá možnost. Vykašlat se na něj.. Běhá a i tehdy běhalo po světě tolik chlapů, že by ses zamilovala možná za tejden. Ovšem teď tady nehodnotím, jestli je to dobře. Jasně že neni. Dávám do světa názornou ukázku toho, že nic není tak, jak si myslíme, že je.. Takhle by to bylo, kdyby jsi se nezamilovala, vykašlala by ses na něj bez mrknutí oka, protože by ti to bylo úplně ukradený, že tě támhle nějakej Eman miluje. A on by tě naoplátku nazval kurvou ve chvíli, kdybys na něj u toho vlaku nepočkala a mezitím randila s jiným. Jenže víš co se za ty roky stalo?? Chlapečci narostli jak je dub velkej a teď vrací údery dvojnásob. Takže až tě jednou bude tvůj starej podvádět, říkat ti, že jsi přibrala a že už neumíš vařit jako dřív.. všechno to bude právě kvůli těm kurvám, co tenkát ty kluky opustili kvůli jinejm, když ti jejich kluci zatím barvili trávu na zelenou, pod vedením podplukovníka Červeňáka. Romantická láska žije jenom ve filmu. Nikdo jí nemůže spatřit a nikdo jí nemůže dát název.. myslíš, že jsou to kecy?? To asi jsou, ale víš co mě dojímá?? Jak se Lennon vyjádřil, že než potkal Yoko Ono, kterou si později vzal za ženu, do tý doby nezažil tu pravou lásku.. Potom společně bojovali za světový mír, a osm dní nevylezli z postele, nepřijde ti to taky tak čistý?? Tak moc plný všech emocí, co láska obsahuje, až se mi z toho dostává pocitu, že jsem totálně selhala. A došlo mi, že jsem tu lásku asi takhle neprožila, protože ten někdo to nikdy nechtěl, a když to chtěl někdo jinej, tak jsem to zase nechtěla já.. #složitostiživota2017. Dyť já už neumím ani nabalovat...

..Love is free, free is love..

Vsadila bych se, že tu písničku neznáš.. ale je dokonalá..

Tak moc jsem se snažila o to, aby se nic neposralo, až se posralo úplně všechno.. Jak jinak, já to nějak přitahuju. No a abych ukončila tu myšlenku, seděla jsem takhle s mamkou asi po třech letech večer v kuchyni, pily jsme červený víno a já řvala jak želva, jak je ten svět zkurvenej. A mamka mě poprvý v životě nezačala brzdit ať nebrečim a jen kejvala na to, co jsem jí říkala. Třeba jsem se ptala, k čemu ti chlapi jsou a proč nemůžeme bejt bez nich.. nebo k čemu jsou ty pitomý vztahy, když všechny končí stejně.. A ona mi řekla, že prej musim počkat na toho pravýho.. A tak jsem se jí zase zeptala, jak se to pozná, to má jako zlomenej pravej malíček nebo co?? Když je pravej?? A ona na to, že prej ne, že jenom poznám, že už nechci bejt bez něj.. A tak jí zase řikám, že to nechceš bejt vždycky než tě začne srát. A ona koukla na prázdnou lahev vína, pak na mě a řekla otevřem svařák?? Pak ti má v životě pomoct máma..

To se mi zrovna nedávno stalo, že jsem jela z práce totálně vyšťavená ( a vidíte, kam nás zavedl feminismus, makáme víc jak ty bábovky, máme si nestěžovat a dál žít, role se vyměnily), a najednou nastoupil kluk, tyjo ten byl ale fakt krásnej, blonďák jo.. ale to podstatný na co tady čekáš... A to si povíme po reklamě.. Ne kecam.. no prostě byl celej v obleku a měl na hlavě takovou tu čepici (a lá razor blade Tomma Shelbyho), no prostě byl do puntíku oblečenej jak chlap z roku 1918, bez srandy a já se zamilovala. No, asi tak na tu dobu, co byl v tý třináctce... Ale tohle je to, co dnešní doba postrádá, aby se chlap oblíkal pěkně do saka a nosil košile pořád. Já se aspoň snažim ty hadry v tom stylu nosit, ale oni?? Mají problém vzít si blbou košili, i tu blbou košili... Třeba táta, když si veme košili, tak mu to neskutečně sekne, ale pak ho vidíš, jak se celej večer vošívá a nakonec se třeba po štědrovečerní večeři protáhne, a protože za posledních pár let narostl v oblastech pupku, ještě se mu roztrhne.. A takhle to dopadá, když si v dnešní době veme chlap košili, kdyby se mu aspoň roztrhla z rěch svalů, který nemá, ale on se prostě přežere a pak si diví. Tyjo, já jsem dneska ale zlá. Cejtíš tu nenávist k tý rase z Marsu? Ne, už toho nechám, jen mám prostě problém a ten problém si řiká CHLAPI a tím bych to ukončila..

To jsme si letos s Aličkou užívaly vánoční trhy.. 


tak co je dalšího novýho?? Už jsem ti řikala, jak budou mít naši v dubnu 20 let výročí od svatby, a jak jim připravuju mega velký překvapení?? Dokonce tak velký, že neprojde ani dveřma?? Ne?? No tak to poslouchej, protože kvůli tomu teď furt makam jak šroub, aby se taky jednou trochu utrhli ze řetězu a měli od těch svejch dvou holek na pár dní pokoj!! (Jo a víš co mi otec teď řekl?? Že prej chodim do tý práce jenom proto, abych nemusela bejt doma a hlídat Amčelu.. Málem jsem po něm skočila, vydrápala byvh mu voči nejradši!!) Nejenže jim totiž koupim wellness drahej jak kráva, dokonce je zbavim sviště a tři dny o nás neuslyší. To jsem dcera viď?? Jenom se bojim, aby po tý romanťárně zase mamka nepřišla s těhotenskym testem, to už tady taky bylo. A taky se bojim, abych ségru někde neztraila. A protože jsem moc líná sebe a ségru spakovat a jít na ty tři dny někam pryč, zůstaneme spolu v domácím prostředí, jak Rusáci, když na ně táhnul Napoleon.. Víš jak to tehdy bylo ne?? Napoleon byl blboun a nevzal si oteplováky a pak nastyd a Rusáci ho porazili, protože měli kulichy.. No a aby to bylo dokonalý, budu muset ségru naládovat nějakejma práškama a sebe taky, abysme jedna druhý nepily krev a mohly spolu vegetit. Ještě mi v tom dokonalym plánu ale trochu hapruje babička, u který mam obavy, že se bude nudit a celou situaci u nás bude chtít kontrolovat. Ona asi ví, že neumim udělat kaši víš co, takže si to bude chtít přijít vošéfovat, co s ní jsem ještě nevymyslela, každopádně se nesmí nic pokonit a už vůbec ne na takovýhle banalitě. Já si tady sice už tak rok tlacham do prázdna, že chci někam jet a nakonec sama pojedu tak maximálně na záchytku (haha, samozřejmě sranda žejo), ale co bych těm našim stvořitelskejm staříkům nedopřála žejo.. Tím ti samozřejmě chci navrhnout, že se k naší sesterský dvojici můžeš přidat, pokud si přineseš ochranný brýle, diazepan a dvd s českou Mášou, nebo se Amčela fakt naučí mluvit jenom rusky.. jakože už se o to minimálně pokouší..

A víš co? Potom se na to vykašlu a pojedu na ten wellness taky, stejně jsem chtěla jet na Moravu, tak prostě pojedu.. Dyť nikdo neví co bude zejtra..

PS: Nechci jet sama, co mam dělat??
PPS: O těch chlapech nemluvím nijak konkrétně, i když se to možná zdá..
PPPS: Celý článek je brán lehce s nadsázkou, dělám si srandu nejen ze životů ostatních, ale i z toho mého, tak si to nikdo neberte osobně..

Žádné komentáře:

Okomentovat