středa 15. listopadu 2017

Dysblbci

Ahoj kočko,
řeknu ti, že ta moje závislost na karamelu je čím dál horší, něco mě štve dám si prostě karamelu, štve mě učitelka dám si karamelu, štve mě mamka, dám si karamelu, štve mě ségra, dám si deset karamel a štve mě ještě víc a k tomu mi začne tikat levý oko. Můžeš mi říct, proč miluju všechno s karamelem, kde se to bere? Nechám si to někam vytetovat. Něco málo ke zdravýmu životnímu stylu, dej si karamel. Mám pocit, že jsem před dvouma tejdnama dospěla, nevím čím to je, nevím proč to je...Fakt, prostě to cejtím. Sice se chovám jako ještě větší naivka než jindy, dělám větší kraviny než jindy, ale vidim to tak, že to není jen tak pro nic za moc. Ale aby sis zase moc nemyslela, k dospění patří i zápory jo, o těch si teď říkat nebudem, má to bejt optimistickej článek. Myslim. Ale když si tak pročítám dosavadní slova, jsem nějaká moc důležitá ne?? Flákni mi jednu. Nebo dvě. V nadpise je slovíčko, které mělo původně vysvětlovat svůj význam v celém textu, ovšem to bych nesměla vymýšlet nejdříve nadpisy a pak až psát články, žejo?! Takže z toho vyplývá jen to, že dysblblec jsem tady já a zahrnuje to úplně všechno. Někde jsem nedávno četla, že i ADHD, se počítá do dys. poruch, ADHD se projevuje především u dětí a divila bych se kdyby to nevlastnila i moje sličná sestřička. Zmiňovala jsem se ti s tím, jak mi ukradla flashku a pak si ji strkala do pusy a nakonec si svlíkla plenku a zkoušela i řiťku?? Myslím, že letos k nám přijdou dva zlý, dva fakt hodně zlý Čerti a Anděl s Mikulášem zůstanou na chodbě.. Vyřiď to Zikymu a Honza ať sežene zase to uhlí Barbecue, to pak zase budu mít celej večer chuť a hlavně hlad na nějakou dobrou papu, protože jak máš opatlanej obličej a fouká ten prosincovej vzduch, tak ti to zavání hodně intenzivně a po pár panácích si i začneš to uhlí olizovat... A to ti řikám, že ještě jednou mi ségra vytočí, a fakt jí ten čert odnese a bude to muset udělat Honza, protože Amélie kouše, to mu neříkej.. ale já už jsem prostě pokousaná dost a tahat se s ní nebudu, víš jak přibrala?!.. Takže kromě toho, že jsem vyspělej dysblbec, se o mně novýho můžeš dozvědět třeba to, že. jsem začala shánět kapelu, kde bych mohla hrát na klávesy a zpívat. Taky jsem se zařekla, že si koupím další šaty a půjdu ještě na jeden maturák. Naučim se kreslit a možná začnu někdy nosit podprsenku. FAKT, SLIBUJU! A nebo víš co?? Ne!! Já jí nosit prostě nebudu, i kdyby se měl svět zbláznit, stejně do ní nemám co dát a je to strašně otravný.. A v práci si asi postavím opičí dráhu, protože už mi nepřijde normální, abych za jednu směnu musela v obchodě s oblečením hned dvakrát skákat na jeden regál a z toho hned na druhej, abych z něj shodila boty a pak kabelku, protože to nějaká paní chtěla. A to jsem měla přistavěnou stoličku, ale asi nemusím zmiňovat, že s mojí vejškou jsem i na stoličce hodně vtipná, nepraktická a tak stejně velká jako ostatní opicovití dýchači vzduchu. No a když hodinu po téhle akci přišla do krámu další ženská, která chtěla pro změnu sundat celou půlku pany, která je úplně u stropu, šla jsem radši na pauzu.

Za tu dobu, co žiju, mi došlo, že vždycky nemám to, co chci, vlastně spíš nikdy. A přesně ve chvíli, kdy jsem si tu větu důkladně uvědomila, jsem se jako správnej bezďák málem poblila, protože se mi ve změti slz udělalo tak blbě z těch bonbonů, co jsem zrovna sežrala, jako nikdy. Byl jich celej pytlík a pár hodin před tím jsem měla v práci druhej, protože Sába. Byly tři hodiny ráno a já poslouchala písničku Rain od Charlieho Straighta furt dokola a přemejšlela jsem nad celým životem. A když už je to můj článek, tak si to můžu dovolit napsat, dysblbci jsou všichni. Do jednoho. Člověk se kolikrát trápí s tím, jak se vyjadřovat než si všimne, že jiný lidi to neřeší, a chvíli trvá než to konečně přestane řešit taky. A kromě toho jsem si všimla, že dřív jsem řešila vážně všechno a to teď vymizelo jako vedlejší účinky nějaké nemoci. (Smích). Když totiž přestaneš život řešit a začneš ho žít a užívat si ten pocit jen z toho žití, z okamžiků, kdy netušíš, co bude následovat, teprve pochopíš, o čem život je. Vím, že jsem to možná už psala, ale tak pro jednou si to můžeme zopakovat, abych to tak posléze začala dělat i já sama. (Další smích). Po třech sklenkách kvalitního bílýho vína už začínám mít trochu stavy, vymýšlím různý věci, třeba že si koupím auto hned, jak udělám řidičák, že poletím do Norska za medvědama a že si skočím padákem. Vtipné na tom zůstává, že i když vystřízlivým, ty nápady jen dostanou další náboj k tomu, abych to fakt udělala. V pondělí jsem byla s Anežkou shánět sponzory na maturák a nechaly jsme toho hned poté, co jsme vlezly a zase hned vylezly z toho pohřebního ústavu, víš co.. připadá ti to blbý propagovat pohřební službu na maturáku?? Protože mně ne!! Co by se jim stalo, kdyby nám darovali jednu rakvičku do tomboly?? Ani to neberu jako černej humor, smrt přece patří k životu, tak nevím, co ten děda mektal. Kdyby vás taky napadlo jít shánět sponzory do pohřebního ústavu, rovnou vynechte ten v Pražskej!! A v úterý jsme s Nežou vytunily odpoledne ve wellnessu.. Takový srandy jsem si neužila několik let, ne-li desetiletí. (Už třetí smích). Prej: ,,Jak se zapíná ten fen ??" ,,Dyť už je zaplej !!" ,,Aha. No jo.." Nebo se nám povedlo udělat jednu velkou vlnu ve vířivce, voda udělala hups na zem a když jsme odcházely, ještě si vážily toho, že jsme tam vůbec byly.. Včera večer jsem mimochodem přišla až dneska, ale já na ten koncert jít musela, stihla jsem předposlední trolejbus a naštěstí jsem nedopadla jako Apolenka, která tu tramvaj nestihla a volala si tágo. A tak jsem zase jednou pochopila, že jakej si život udělám, takovej ho mám. A šla jsem spát. A asi někdy půjdu zkusit rogalo. Taky na střelnici chci jít. A někam si trochu bouchnout, do nějakýho figurína, vybít se, víš jak... A víš co?? S*át na ně!! Na všechny!! A k tomu si pusť CeeLo Green F*ck you ❤ (- Ta cenzura je tu jenom proto, že se mi líbí ty hvězdičky, navíc budou vánoce, tak ať je to tématický !!).

Všichni jednou půjdem, tak ať to do tý doby stojí za to !! 

PS: Začínám zase pociťovat příchod jara a je mi úplně jedno, že je listopad..
PPS: Plánuju oslavit osmnáctiny někde s váma, tak snad se toho dožiju..
PPPS: Zlejem se jak koťata !! ♥
PPPPS: A na Mikuláše taky !!
PPPPPS: A půjdem do Saloonu na pivko...
PPPPPPS: Kdybys věděla o nějaký kapele, kde shánějí klavesistu popř. někoho na zpěv, dej vědět !!

Žádné komentáře:

Okomentovat