středa 5. dubna 2017

Život v báglu.

Ahojda Zlondýnko,
dnes zrovna nemám moc věcí na srdíčku, které bych ti ráda řekla. Asi je to tím, že jsme se za poslední týden viděly hned třikrát, což je třikrát víc než jindy. Já mezitím naučila ségru jezdit autobusem a dobře, jedno téma bych měla. Jedna moje dobrá kamarádka, která čte naše články, nechápe moje články. Ahoj Kristýnko ♥
Tak jsem si řekla, že napíšu něco, co pochopí víc lidí. A jen pro urovnání, já taky většinu svých článků nechápu.
Otázka je, o čem bych jako měla psát? No, nejradši bych se svezla po naší sousedce, která je teď zrovna nalepená na našich dveřích a poslouchá, jestli tady někoho nemám. No, jedna nejmenovaná osoba mi poradila (ahoj tati), že mám zkusit sebrat někde psí víte co, zabalit to do ubrousku, vzít další ubrousky a ty pak zapálit na rohožce dotyčné osoby, zazvonit a utéct. Neberte to prosím jako návod, i když to je návod, protože kdyby vás pak mučili, vím, že byste řekli kdo vám to poradil. No, kdo to nepochopil, dotyčná osoba pravděpodobně po kratší chvíli otevře dveře (když ne, tak raději neutíkejte tak daleko a zalarmujte hasiče), a uvidí, že mu hoří jakási věc na rohožce. Bude mít na nohou domácí papuče a aby zabránil vznikajícímu požáru, obětuje je a vši silou bude dupat a skákat, aby požár zastavil. Pořád tady mluvím o požáru, bavíme se o pár kapesníčcích 20x20cm ano? No a kdo stále nepochopil, to hovínko, které je na tom celé nejpodstatnější je velmi příjemné na noze. Víc bych to asi raději nerozpatlávala, jakože chápeme se, už nemluvím o hovínku, ale o tomto návodu, který není návodem a raději změním téma.  Co třeba počasí? Vyhovuje? Já mám hrozně šťastný období a už mi nenaštve ani déšť, prostě prší a já se směju jak zfetovaná koza. No a když je sluníčko, tak si ho taky užívám, hodně. Plánuju léto strávit u vody a budu pak černá jak bota, protože se budu smažit jak karbanátek ve friťáku. Píšu ve friťáku, protože mi to chutná líp než na pánvi. Plánuju teď velký věci, koupím si velkou osušku a velkej bágl, když nebudu u vody, pojedu asi do Budapešti, vlakem, vyjde to levně a za noc tam jsem. Hlavně že nebudu v Plzni. Nemám ráda Plzeň. No řekni, jakej na ní máš názor ty? (Kdyžtak čet, ať nejsme sprostý takhle na veřejnosti). Hele už nemám co psát, jakože mám, ale jsem líná a mám rozkoukaný Upíří deníky, tak já jdu zase koukat jo..

PS: Nevěřila bys, že Daemon nakonec bude lepší než Stefan!
PPS: Jo, nezblnu z toho neboj..
PPPS: Psala jsem test z ájiny a vůbec jsem se na něj neučila, to já nedělám, ale vůbec si nemyslím, že dopadne nějak blbě.

Žádné komentáře:

Okomentovat