úterý 28. března 2017

Bydlení na matraci.

Hola hola !
Sabinko.. přemýšlela jsi někdy nad tím, jak to všechno bude, až doděláš školu ? Jestli budeš dál obývat byt tvých rodičů s tvou miniségrou nebo jestli se postavíš na vlastní nohy a hned po maturitě/po vysoký vypadneš a pořídíš si garzonku s matrací a s mikrovlnkou ? Mo-mentálně nad tím občas dumám, jelikož ceny bytů jdou nahoru a taky si tak říkám, že kdybych jednou fakt chtěla ten vysněnej baráček, jestli mi bude stačit plat madam učitelky (protože studuji školu, která se zabývá touto profesí..) nebo jestli budu muset pracovat po nocích na benzínce poblíž našeho bydlení a klepat se, že tam vtrhne týpek s punčochou na hlavě a se slovy : ,,Dělej, dej mi ty prachy !" a já budu jen mačkat čudlík dole pod kasou, který má přivolat policii, ale nic se nestane, protože se určitě rozbije.. jako v americkejch filmech, jo. Nebo ještě líp ! Přijde tam chlapec, kterého zrovna budu učit ve škole, budou tak dvě v noci a on po mně bude mít v úmyslu chtít cigára a KitKatku, ale (jelikož chci učit spíše na základní škole..) rychle si to rozmyslí a raději uteče.

Zkrátka.. snažím se teď šetřit na kupování si kafe v automatu ve škole a svačiny si stále nosím z domova. Ty bagety z bufetu jsou tak předražený....
A co třeba to dilema, že až budu stará, budu se chtít přestěhovat na nějakou chatičku ? Budu chtít začít pěstovat kytičky a dojit krávy, no a to taky není zdarma, pokud tedy nejsi odvážlivec a někde to nevyměníš na černym trhu za svoji levou ledvinu a za slepák. Na druhou stranu všichni říkají, že naše generace nepůjde do důchodu, tak na chatičku asi stejně čas nebude.

Představuji si to tak, že opravdu nejdřív s Matesem (ty se mi teď směješ, ale já v to věřím.) začneme u toho JEDNAplusJEDNA bytečku, budeme spát na zemi na matraci, budeme jíst ten nejlevnější sýr a guláš z konzervy, ale pořád budeme ve vlastním (ehm.. nebo jakoby v podnájmu, chápeš), budeme se nadevše milovat a nemuselo by to být jako "nácvik" špatný, že jo.... ale já absolutně netuším, jak co bude a teď mě zajímá jenom to, že mi asi odumřou nohy, protože jsme včera měli v tanečních "diskolekci" a.. já asi fakt už nemůžu :D no nic, tak se měj hezky a dnes už asi pa ♡



PS.: jsem unaven
PPS.: taky tolik nesnášíš beďary v koutcích úst ?
PPPS.: v pátek se jde na tělák ven, má být 22 stupňů a já tam nejduuuu, jo !
PPPPS.: náš pes se bude jmenovat Frenk ♡

1 komentář:

  1. Ahoj, s tou hlaskou ze budete bydlet na matraci si me pripomela me:-D S pritelem jsme se ted konecne prestehovali do pronajmu od rodicu a opravdu jsme si poridili zatim jen tuto anatomickou matraci - https://www.decodoma.cz/Anatomicka-matrace-VISCO-FLOWER-21-cm-160-x-200-cm.html a za mesic, dva, az nasetrime, tak postel. Ale je to vsechno hrozne drahy. i kdyz na druhou stranu spat jen na matraci take neni vubec spatne spani.

    OdpovědětVymazat