středa 8. března 2017

Jsme velký holky

Nazdárek kočko,
nejdřív bych ráda odpověděla na tvoje minulé výplody mozku, takže k té paní, ta s největší pravděpodobností nežije v domově důchodců, protože tam nemají moc vycházky, a proto by bylo zvláštní, kdybys jí potkala. Ale tím ti samozřejmě chci jen říct, že tě mám ráda a vůbec nechápu, proč jsme se tak dlouho neviděly. Taky bych ti ráda připomněla, že si nijak veřejně neokomentovala mojí snahu o vylepšení našich stránek, podle mě jsou dokonalý, strávila jsem na tom asi pět hodin, vstávala jsem kvůli tomu ve tři ráno, a ne, nebudu tady tvrdit, že jsem jenom nemohla spát, protože jsem nakonec po té mučící práci u noťasu spala dalších osm hodin, normálka. Tvé kuchařské dílo, které bylo samozřejmě i dílem tvého přítele, mého kamaráda, ahoj Ziky, špagety, musel být extra kousek, jinak by ses s tím určitě tak  nevytahovala, chápeš to? Já se nedostanu do třeťáku, jestli neudělám zkoušku z vaření před obrovskou komisí, takže.. kde jsem to skončila? Jo, jasně, špagety, chceš vidět naše špagety? Taky jsem ti chtěla říct, že chápu tvé nadšení BÝT CELÝ VÍKEND U MATESE, já jsem měla takovou radost, když jsem poprvý dojela sama trolejbusem do města, bylo mi deset, no co, cesta domů už se snad nepočítá ne? Už asi týden, ano, celý týden, možná i dýl, čtu jednu knížku, napsala ji Adina Mandlová a jmenuje se Dneska už se tomu směju. Je fakt moc pěkná, ale odpověď na tvou následující otázku, jestli je to k maturitní četbě zní NE. Chtěla jsem ti taky říct, že nemám ráda lidi, co kopírujou jeden druhýho, setkávám se s tím čím dál víc, a čím dál víc mi to ty víš co. Sere. Ale nebudu přece sprostá ne? Vůbec jsi neocenila to, že už nejsi jen připisovatel článků na tenhle blog, ale že jsi už na stejný linii jako já SPRÁVCE BLOGU, což tě mnohem víc povyšuje. Můžeš dělat úplně všechno, dokonce ho můžeš i zrušit, což doufám, že neuděláš, když nám to tak hezky jde. Udělala jsem si poznámky k dnešnímu článku do sešítku na základě tvého minulého článku, abych ti dokázala odpovědět. To jsem co? A abych to završila a lidi zase nenadávali, že je to tak dlouhý, ukončím to jednoduchou větou. Koncert, Anežka, Evina, čajovna, dýmka, chlast, drogy, nečekej rock´n´roll a ten poslední bod nenapíšu.

PS: .. Nenapíšu ho, protože je to ošklivý..
PPS: Samozřejmě, že jsem nepila ani nekouřila..
PPPS: Vzhledem k tý zlomený ruce jsem teda ani nepogovala

Žádné komentáře:

Okomentovat