pondělí 13. března 2017

Body exhibition|Výstava lidských těl

Maj dárling.. hola hej !
V sobotu jsem měla tu čest zavítat do Prahy na tu slavnou "Výstavu lidských těl". Matýsek dostal k narozeninám dvě vstupenky, tak jsme vyrazili a já již měla nastudováno, co tam asi tak přibližně bude, taky že to není pro slabší povahy a podobně.... takže.. vezmeme to od začátku.


DEN PŘED VÝSTAVOU
,,Páni, přes 300 exponátů ! Všichni vystavení lidé souhlasili před smrtí s tím, že budou vystaveni ! Není to brutální a změní vám to život !" -Julinky myšlenky- ..... skutečně po celém internetě a na všech bilboardech bylo napsáno, že VÁM TO ZMĚNÍ ŽIVOT.. a já se těšila, až se to všechno změní, takžee....


DEN VÝSTAVY
,,Ale vaše vstupenky platí až od půl jedenácté.. tak si jděte na půl hodiny sednout do bufetu." okaay, tak jsme si sedli a koupili jsme si Kolu.... za krásných 39 korun.
Bylo tam strašně lidí (a to nepočítám ty mrtvé), ale alespoň jsme v zácpě měli čas si přečíst zajímavosti na zdech kolem.. jako například, že když spolkneš žvejkačku, nic to s tebou neudělá a vyjde z tebe neporušená, nebo třeba že tvoje sliny, které "vyslintáš" za celý život by naplnily dva velké plavecké bazény.. jeeej ♡
,,Ten batůžek poprosím do ručičky, abyste neshodila nějaké exponáty.." řekl mi holohlavý sekjůriťák a usmál se. Jediné, co mě v tu chvíli napadlo, bylo : ,,Ono to neni za sklem ?" a ještě jsem se chviličku pozastavila nad tím, jaké krásné zdrobnělinky použil. Připomněl mi jednu naši učitelku ^-^
Vešli jsme tam.. malá postava z vysušeného masa, které ještě neslezly nehty, na mě zírala těma (doufám) skleněnýma očima a probodávala mě pohledem. V každé místnosti nějaká byla.. ať už s vnitřnostmi, nebo jen se svaly, nebo třeba jen kostlivec.... stály tam na těch podstavcích, kolem nich byl kruh lidí a prohlíželi si je. Představovala jsem si, že zrovna tohle byl třeba nějaký George, pracoval v obchodě s elektronikou a co když vlastně vůbec nevěděl, že jednou bude stát tady, v ruce svírajích tenisovou raketu a v zajímavé pozici. Co když se k tomu neupsal a je tam neprávem ? Ale to jsem zatím nastudovat nestihla.
Další, co jsem úplně tak nepochopila.. jak SAKRA dokázali z člověka vyjmout JENOM nervovej systém !? Kterej.. byl ve tvaru toho člověka.... i nohy a prsty to mělo, fakt.
Potom jsme se ocitli před nápisem, který říkal, že pokud nechceme vidět jakási.. no, prostě mrtvá miminka, ať pokračujeme raději doprava, tak jsme zabočili doleva a nestačili se divit nad potraty ve sklenicích, ano, přesně to jsem napsala. Potom jsme viděli třeba týpka kompletně a to sakra KOMPLETNĚ celýho staženýho z kůže a podobné lahůdky :3. Nechci to tu nijak rozvádět, bylo to moc zajímavé a co mě pobavilo asi nejvíc, tak jak je na konci výstav vždycky taková ta kniha, kam napíšeš svoje jméno, datum dne, kdy jsi tam byla a třeba to, co se ti líbilo nejvíc.. no a byl tam zápis z předchozího dne, zřejmě od nějakýho kida a stálo tam : ,,Nej byli ty mimina." proč tam sakra chodí negramotný děti, koukat se na něco, co by vidět ještě asi ani neměli ? :( :D


DEN PO VÝSTAVĚ
Stále se na sobě snažím pozorovat to, jak mi to změnilo život a furt nic :( jo a nepřišlo mi to sice jako 320 exponátů, ale jak už jsem podotkla mnohokrát.. je možné, že počítali každý obratel zvlášť ^-^


PS.: stále čekááám
PPS.: změny bohužel nepozoruji :(
PPPS.: ale bylo to faajn ♡
PPPPS.: nesmělo se tam fotit, samozřejmě, tak tu máš alespoň nějaké fotky jen tak kolem z Prahy :D

Žádné komentáře:

Okomentovat