středa 22. června 2016

POSLEDNÍ MOMENTY

Ahoj Sabinko, dnes je 22. června 2016 a nás.. naši 9.B, čekají: Zítra minimatutity V pátek velká generálka na naše slavnostní vyřazení Za týden ve středu to slavnostní vyřazení :D A nakonec, 30. června nás čeká naše poslední "základkové" vysvědčení.. všichni se na většinu těchto událostí navlíkneme do strašnejch hadrů, holky do šatů, které podtrhnou jejich (zatím ještě) pěknou postavu, kluci si vezmou košile a (v lepším případě) černý džíny a nějaké světlé výjimky snad i saka. Napečeme občerstvení, nakoupíme dárečky pro učitelky, zabalíme ten mega obrovskej dárek pro třídní.. Julie se rozbrečí a rozmaže si mejkap, protože je to strašná citlivka a stydí se za to. Já se úplně vidím, jak se mi budou klepat prsty, až na vyřazování zasednu ke klavíru a bude se ode mě očekávat, že naprosto bezchybně zahraji nějakou dojemnou a pomalou skladbu. Budu taaak moc nervózní, že to pokazím ještě víc, než na svém absolventském koncertě. Ale.. ne, to fakt nesmím.... jsem nervní. A jestli tenhle článek čte NĚKDO ZE TŘÍDY, nezapomeňte na středu dotáhnout TŘÍDNÍ MIKINY. Lidi, já vás mám opravdu ráda a budete mi chybět.. dokonce i ten modrookej týpek mi bude možná trošku chybět.... ale jen malinko.
Naše ("moje") budoucí 1.E (na střední škole, kam budu chodit) už má skupinu na Fejzbůku, dokonce i společný čet a píšeme si tam o tom, kdo s kým bude sedět, jaká bude naše nová třídní, jaká je naše dosavadní třídní, jaký jí kupujeme dárek, jaká byla/bude rozlučka.... a další kravinky..... pomalu si začínám uvědomovat, že už opravdu moc nezbývá a já bude středoškolačka. Všichni budeme středoškoláci. Už nebudeme omezováni tou "malou" školou, budeme na STŘEDNÍ škole, bude tam hodně oborů, budeme tam nejmladší.. holky si budou myslet, jaký jsou královny, budou místo batohů nosit velký, nestylový kabelky a kluci se zas budou vytahovat, jací jsou bouráci a jakej sejra si včera dali k svačině. Asi mám depku. Sabinko já tě mám ráda, fakt mám, akorát ti to nestíhám příliš říkat, když furt zapejkáš, že jo.. :/ :D ale mám.... a věřím, že se budeme vídat nadále :) teda.. jestli chceš.
 PS.: děkuji ti, že mi zveřejňuješ články ♡ PPS.: copak upečeš na minimaturity ? PPPS.: učit se na ně nebudu.

Žádné komentáře:

Okomentovat