středa 25. května 2016

Před spaním....

!! UPOZORNĚNÍ !! Pokud jste úchyl, který jen omylem narazil na tento článek pod domněnkou, že se v něm bude jednat o něco jiného, než o mé myšlenky před spaním, ať ihned pokračuje chodbu rovně a na konci doprava. Dostane se do spalovny. Milá Sabinko, přemýšlela jsem, co jsme tady tak ještě úplné nerozebíraly a napadla mě jedna věc. Když jsme byli malí, nesnášeli jsme to, naopak nyní, když už jsme starší a ROZUMNĚJŠÍ, dali bychom skoro cokoliv za to, abychom touto.. činností mohli trávit více, než jen pár hodin denně. Ano, jak již mnozí pochopili, jedná se tu o spánek. Každý z nás ho vnímá jinak, někdo si možná říká, že těch.. 6 - 8 hodin by mohl věnovat užitečnějším věcem, jiní by zas klidně prospali celý den. Ale já bych se tu dnes chtěla zabývat tím, kudy se ubírají mé myšlenky (myš Lenky), když se mi zrovna nedaří usnout, nebo už usínám a.. no nic, přečtěte si sami.


Většinou mám tak do dvaadvacáté hodiny večerní puštěnou televizi a v ruce samozřejmě svůj věrný mobil. Poté televizor vypnu, mobil.. samozřejmě odložíím (ahoj mami), lehnu si obličejem ke zdi a snažím se usnout. Ale v tu ránu to najednou absolutně nejde. Ještě před chvílí jsem byla unavena k smrti a teď se mi vůbec nedaří vypnout a spát. Tohle se mi stává sakra často a nyní ti objasním, co se mi v těchto těžkých chvílích honí hlavou.....


1) chce se mi čůrat, ale nechci vzbudit polovinu bytu 2) ten samý problém mám se smrkáním.. měla bych si pořídit pokoj v jiné části.... Plzně. 3) mám žízeň 4) nařídila jsem si na mobilu budík ? 5) mám připravené věci do školy ? Nepíšeme test z matiky !? 6) hodí se k sobě ty džíny a to tričko, které mám naplánované si vzít ? 7) co si ráno udělám s vlasama a srihnu si udělat linky ? 8) co je za den ? Nemám psát článek na Blog, nebo scénář na video ? 9) proč jsem si nesundala ponožky ? 10) je mi horko, ale když půjdu k oknu, určitě mě pod postel zatáhnou ty příšery, co tam bydlí..... A tohle jsou takové ty "fajn" problémky. Pak přicházejí ty závažnější..... například : 1) určitě nestihneme všechno nacvičit na vyřazení.. a měla jsem přinést ty peníze, co se vybírají.... nemám jít ráno nacvičovat na drumbeny ? 2) co když na střední nebudu oblíbená, nikdo si mě nebude všímat a budou se mi smát ? Co když si ke mně nikdo nesedne na obědě ? 3) jaký je smysl života ? Proč tady vlastně jsme ? K čemu je nám ta mizerná existence !? 4) co když se ztratím, až pojedu autobusem na rozlučku ? Co když nevystoupím na správně zas.... SAKRA ! Nemám nabitou plzeňskou !! 5) ve čtvrtek mám na přehrávce hrát zpaměti Rockovou baladu a já to neumím.... hmm......


Ale dost o takovýhlech věcech.... tím si přeci nenecháme pokazit večer, no ne ? Abych ale pravdu řekla, obvykle se mi hlavou honì u takové blbosti, jako třeba.. jestli může jednorukej hrát nějak na kytaru, jestli dokáže člověk na vozíku lyžovat, a tak dál, a tak dál.... ale tím tě už nebudu zatěžovat, jelikož ty máš teď berle a jsi tím pádem zatěžená dostatečně.... opravdu už nevím, co psát.. ale jsem nehorázně ráda, že díky návštěvě u doktorky se uleju z těláku.. snad přežiji vážení a to šťourání v krku takovym tim hnusnym dřevem od Algidy....
PS.: pojď taky na ten rozlučáák :(
PPS.: doufám, že se ti ta noha zahojí :*
PPPS.: jsem ospalá.

Žádné komentáře:

Okomentovat