středa 11. května 2016

Konečně "LÉTO" !?

Drahá Bino, nedávno mě napadlo, že venku už se začíná konečně oteplovat. Už to není takové to aprílové počasí, kdy jeden den je 23 stupňů a další dva dny prší a tobě se nechce vylézt z baráku ani na to ledový kafe. Někdy minulý týden KONEČNĚ vysvitlo sluníčko a díky Bohu, prozatím svítí a hřeje pořád.


Koukala jsem na své staré fotky (osypky mě ještě neopustily), které byly vyfocené před rokem, dvěma až třemi.. ve stejné době, co je teď. Například fotka z poutě. Na pouť jsem chodívala i v tílku a kraťasech.... no a letos ? Musela jsem mít džíny, mikinu a bundu a k tomu všemu začalo pršet, že jo..... Pak taky tohleto.. jeden velmi slunný den nás potkal už minulý měsíc, byl to čtvrtek.. to si pamatuju podle toho, že jsme vylezli ze školy a čekali na odpoledku. Všichni jsme byli nabalený a ono bylo takový horko, že i TY jsi si sundala svůj kabátek. No a jasně, že šesťačky, sedmačky a MOŽNÁ i někdo z osmaček (těmy si teď nejsu jistá) si hned musely oblíknout kraťasy, protože byl přece už asi i duben, bylo hrozný vedro, že joo.... no a za dva dny docela koukaly, když odcházely v půl druhý domů a venku slejvák a chladno.


Ale co tady tím vším chci říct.. teď už asi konečně to teplo OPRAVDU bude, doufejme, tak i já si možná troufnu si ty kraťasy po třičtvrtě roce znovu oblíct. Ale léto pro nás přináší i spoustu nekalých nástrah..... a to třeba plavky. Ptáte se, jak vypracovat břicho do plavek za tak krátkou dobu ? My Vám to prozradí.... ne, tenhle blog opravdu není o metodách cvičení a hubnutí, ačkoli by to nebylo špatný.... ale tudle jsem na Fejsbůku narazila na video + článek, ve kterém se psalo, že ti stačí řídit se podle videonávodu a již za deset dní budou vidět změny.. a že na to stačí 7 minut denně..... řeknu ti.. byla jsem líná to video i dokoukat. Ale abych se tu nevykecávala do nekonečna.... užij si dnešní krásný a sluneční den a vykašli se na učení na testy. Už je to fakt jedno a spíš si pořádně užívej ty poslední dny před koncem devítky.....


PS.: jak se těšíš na rozlučku ? Odvlečeš mě pak domů ?? Ne, to byl vtip, mami.. já pít nebudu..... :3 PPS.: chutnaly ti mafíny a pizzoví šneci, na který jsem ti poslala ten recept ? :D PPPS.: TY už hlavně do plavek NEHUBNI !! PPPPS.: tohle je strašná písnička, ale hodí se sem a já ji MILUJU ♡ ..... https://youtu.be/weWsxR6P1Iw

Žádné komentáře:

Okomentovat